MS Windows
briani 27239
Hjælp med at konfigurere Stifinder i XP
Fra : Kong Kent

Dato : 29-05-02 15:13

Da jeg kørte Win98 kunne jeg sætte min Stifinder op, således man så filerne
i 'Web-version'. Det betød, at når man markede et billede, kom der et lille
thumb-nail op til venstre, hvorunder der stod de forskellige egenskaber for
billedet.

Nu hvor jeg har installeret kan jeg sagtens sætte Stifinder op som
'Web-version' således jeg får alle detaljerne med, akkurat som i Win98, men
jeg kan ikke få den til at vise et thumb-nail billede når jeg markerer et
billede. Hvordan får jeg Stifinder i XP til det?

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-02 20:00

Wed, 29 May 2002 16:13:26 +0200, skrev "Kong Kent"
<kongkent@anarki.dk>:

> [...]
>jeg kan ikke få den til at vise et thumb-nail billede når jeg markerer et
>billede. Hvordan får jeg Stifinder i XP til det?

Det kan du vidst kun med Vis => Vis thumbnails.

Fra : Richard Thune

Dato : 30-05-02 08:52

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
markerer et
> billede. Hvordan får jeg Stifinder i XP til det?
Kan du ikke i stifinder, men du kan vælge store ikoner så vises der
thump-nails istedet for ikoner.
Bemærk at filoplysninger dukker op i et gult popupfelt når du holder
musen (klikker) over en fil.
Du kan også fjerne stifinder træet ved at klikke på mapper i
værktøjslinien så vil den vise thump-nails i sektionen detaljer,
forudsat den er rullet ud (pilene peger opad).
Richard thune