vedr. ericsson t-65
Fra : Tommy & Jonna Nielse~

Dato : 29-05-02 15:08

hej. har købt mig en ericsson t65 mobil, men har lidt problemer med dens
standby tid, ifølge manual og ericsson selv, så skal den kunne holde i ca.
300 timer, men min lader kun til 152 timer, og holder strøm i knap 4 dage,
selvom jeg ikke bruger den, knapperne er meget hårde at trykke på, og så har
den en dum ting jeg ikke bryder mig om, og det er at den engang imellem,
skriver i display at den kalder et nummer op, og dette visses i ca. 3-4 sek.
er der noget galt med den. mit display ligner meget en nokia telefon som har
fået et uoriginal cover på, det har alle regnbuens farver, også når
telefonen er slukket. jeg har læst forskellige steder at der er mange
problemer med t-65 de har også det problem at de er langsomme i menu, især
hvis man skriver en sms. Jeg er lidt ked af at jeg har solgt min nokia, den
virkede perfekt, men jeg købte ericsson pga. kalender..

Håber at der evt. er nogen af jer der kan hjælpe..

Fra : Hov-Hov

Dato : 29-05-02 15:33

Hej

> [...]
ca.
> 300 timer, men min lader kun til 152 timer, og holder strøm i knap 4 dage,

Jeg har samme problem med standby tiden - kommer max op på 180h selvom jeg
fulgte rådet fra tdc butikken og lod den stå og lade i 15! timer den første
gang. Det er 8 dage siden jeg købte den - har tænkt mig at gå ind med den
igen...

>knapperne er meget hårde at trykke på,

Der findes to versioner af t65 - den gamle havde *hvide/gennemsigtige*
taster. Dem var der mange der klagede over! I nyere t65 er tasterne grå,
ligesom i min - jeg synes ikke de er hårde at trykke på....men nu er jeg
også vandt til en Siemens og du til en Nokia - det kan være forskellen....

> den en dum ting jeg ikke bryder mig om, og det er at den engang imellem,
> skriver i display at den kalder et nummer op, og dette visses i ca. 3-4
sek.

Det problem har jeg dog ikke! Kommer du ikke til at trykke på YES to gange??

> er der noget galt med den. mit display ligner meget en nokia telefon som
har
> fået et uoriginal cover på, det har alle regnbuens farver, også når
> telefonen er slukket.

Samme problem, mener ikke det var der de første 4-5 dage....men jeg synes
ikke det gør så meget.

> langsom hvis man skriver en sms.

Jo har du 10+ sms'er gemt kan den blive noget så langsomt. Kan dog ofte
afhjælpes ved at opdatere til nyeste software version - hedder et eller
andet med A10.

Alt i alt er jeg tilfreds med t65 - minuserne er STANDBY TIDEN og LANGSOM
SMS.

Mvh. Johnny

www.hov-hov.dk

Fra : Martin Nielsen

Dato : 01-06-02 08:56

"Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote in message
> [...]
første
> gang. Det er 8 dage siden jeg købte den - har tænkt mig at gå ind med den

Min holder ca. 8 dage med 5 min tale-forbrug i snit hver dag. forudsat at
det er god dækning. Den viser 220-timer lige efter opladning men de falder
hurtig til ca. 200-timer. hvilket jeg tror er normalt for t65. det er vel
heller ikke så galt, for der findes vel ikke mange telefoner der holder det
de har lovet?.

Fra : Cortina

Dato : 04-06-02 21:51

"Tommy & Jonna Nielsen" skrev d. 29-05-02 15:08 dette indlæg :
> [...]
nokia, den
> virkede perfekt, men jeg købte ericsson pga. kalender..
>
> Håber at der evt. er nogen af jer der kan hjælpe..

Hvad angår standby tid da har jeg fundet ud af at hvis du sætter
pauseskærmen(eller "display sover" som de kalder det) Så kommer den op
og holder over de 200 timer!!

Med hastigheden på sms'erne så synes jeg jeg også at det virker som om
at den har lidt svært ved at følge med men den kan jeg nu godt leve med

De regnbue farver er det somom at der er sådan et mørkt felt eller lign
i den ene side for så har jeg også det samme på min og værkstedet påstår
at der ikke er noget!!

Mvh Cortina

http://www.kandu.dk/