MS Windows
briani 27239
Print problem
Fra : Dale

Dato : 29-05-02 14:51

Hej ng.
Vi sidder i en lille virksomhed og bruger en fælles printer på
netværket, pludselig kan kun administratoren printe ud.
Hvad kan der være galt, man kan forresten også godt printe ud fra
navigator, men den printer jo også direkte fra printserveren.

Printeren er en hp g series, og den sidder på en jetdirect.

Her er fejlen:

ID: 45

Document failed to print due to GDI/Driver error in rendering

Mvh. Kasper

P.S. Chefen har udlovet en middag for 2 personer til den der løser
problemet, så jeg håber i kan hjælpe mig.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-02 19:54

Wed, 29 May 2002 15:51:27 +0200, skrev Dale
<hr_overgeneral@hotmail.com>:

> [...]
>Hvad kan der være galt, man kan forresten også godt printe ud fra
>navigator, men den printer jo også direkte fra printserveren.

Jeg synes, du skal prøve at spørge i news:dk.edb.netvaerk, jeg
tror chancen for at få en god middag så bliver større.

Fra : Kasper Lund

Dato : 29-05-02 20:48

ok, jeg prøver - tak for "hjælpen"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-02 22:32

Wed, 29 May 2002 21:47:54 +0200, skrev "Kasper Lund"
<cerberus@pc.dk>:

>ok, jeg prøver - tak for "hjælpen"

Jeg tror, at der er mere vidende folk om det i netværksgruppen -
derfor.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.