RE. Flået
Fra : Tina Christiansen

Dato : 29-05-02 12:32

Hej alle

Selv om jeg ikke så udsendelsen i går, så MÅ vi ikke lade dette gå
ubemærket hen. Jeg er rystet i min grundvold og ville ønske at der var
noget jeg kunne gøre for at stoppe denne nytteløst vold mod dyr der
ikke selv har chancen for at forsvare sig selv.

Uanset hvad nogle mener i denne ng, er dette ikke noget man kan feje
under gulvtæppe og lade som om det aldrig er sket eller nogensinde vil
ske. Den eneste jeg kan se at vi kan gøre pt. er at boykotte
pelsforhandlerne, få gjort alle medier opmærksomme på problemet og
håbe på at vores ministre får øjene op for dette problem.

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige mit hjerte græder for alle disse
uskyldige dyr, jeg ville næsten ønske at jeg kunne rejse der ned og
ejenhændigt sætte en stopper for det. Det er selvfølgelig ikke
realistisk, men jeg føler mig så magtesløs.

Dette var bare et par tanker der bare skulle ud

Mange triste og sørmodige hilsner fra Tina og Andy