Gamle artikler lagt ud
Fra : Torben S

Dato : 29-05-02 11:23

Jeg håber de er iorden af skrive om disse informationer her.
Jeg har lagt lidt ud om understående personer ud, det er nogle jeg har
fundet bla. i gamle numre af Hjemme fra 1924-27. og fundne papirer.
Det omhandler Guld/Diamant brylluper og jubilære. Der er billeder af dem,
lagt med ud !.
Enviderer er der en par fortælinger om rejsen til og i Amerika i 1920-erne.
Du kan se dem nærmere på mine sider: http://home20.inet.tele.dk/tbs/

efter navn og By:
Jørgen Andreasen og hustru. Assens
Niels Hansen og Karen. f/Ravnsborg. Baritskovby
Ane Lindhart. Bryrup
Poul Poulsen og hustru. Egernsund
J.A. Hansen. Fredericia
L.J. Nielsen & hustru, Fåborg
Jørgen Andersen og hustru. Fåborg
Møller Mads Chr. Pedersen og hustru. Gjøl
Jensine Andersen. Grenå
Anna Langhoff. Grønfeld
Karl Otto & hustru. Haderslev
Anders Petersen & hustru. Hobro
Marie Kirstine Sørensen. (Stine). Horsens
Karoline Rigelsen. kokkedal
Anders Hansen & hustru. Kbh.
C.E. Sandberg og hustru. Kbh.
Christian Pedersen. Kbh.
Nanna Wessel. Kbh.
Niels Andersen & hustru. Kbh.
S.C. Poulsen & hustru. Kbh.
J.N: Risum. Kbh.
Laurids Pedersen og hustru. Lemvig
M Pedersen og hustru. Marstal
Chr. Mouritsen & hustru. Nykøbing M.
P.S. Hiul og hustru. Odense
Wilhelm Levin & hustru. Randers
I.C.C. Møllenberg og hustru. Randers
Karen Kirstine Sørensen. Ringe
H.P. Pedersen og hustru. Skibby
Johanne Kirstine Jakobsen. Sæby
Rasmus Kehler og hustru. Sørderborg
Hans Chr. Jensen. Langeland
Niels Henningsen & hustru. Torpe
Jørgen Sørensen og hustru. Vejby
Christen Eriksen og hustru. Vejen
M.Chr. Hansen & hustru Margrethe. Vejle
Helene Mackurs. VestSjælland
C.C. Kisum og hustru. Viborg
Sine Christensen. Ålborg

følgende tvillinge par:
Johanne Nielsen, København & Laurentze Poulsen, Horsens
Fru. Festersen, f/ Møller & Nis Møller. Lovtrup pr. Tinglev
Enkefru. Vase, Sæby & Marie Larsen, Tylstrup

Dåbsattest Anna Nielsine Jensen. f. 4 Dec. 1861 i Gentofte Sogn
Bevis for veludført arbeider ved husflidsudstillingen i Horsted til Svend
Olesen.
Hæderstegn for landpostbud til Søren Kristian Mikkelsen i Lindved.

--
Torben Sørensen

Fra : Arne Eckmann

Dato : 29-05-02 13:08

"Torben S" <polstermand@mail.dk> skrev i en meddelelse:

> Jeg håber de er iorden af skrive om disse informationer her.

Det er ikke alene i orden, men faktisk fint, at du
omtaler disse informationer her

med venlig hilsen
Arne