Quartodouble AMD bundkort
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-05-02 11:24

Quartodouble AMD bundkort ! 4 stk 64-bit Opteron processore ! Det kommer
til at gå stærkt.

http://www.itworld.com/Comp/1986/020528opteron/
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 29-05-02 15:25

Michael Lund Sørensen wrote:
> Quartodouble AMD bundkort ! 4 stk 64-bit Opteron processore ! Det kommer
> til at gå stærkt.
>
> http://www.itworld.com/Comp/1986/020528opteron/

så du også de screenshots www.theinquirer.net havde af en dual hammer?

der var 8 DDR mem slots til HVER processor.. hohoo.. :)

Dennis

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-05-02 16:21

> så du også de screenshots www.theinquirer.net havde af en dual hammer?
>
> der var 8 DDR mem slots til HVER processor.. hohoo.. :)
>
> Dennis

Ja det gjorde jeg da (og annoncerede billedet her i gruppen).

Men et forsigtigt gæt på det Quartodouble AMD bundkort : 4 x 3500+, 16 GB
Ram....

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen