Den forbløffende penis.
Fra : Michael Døj

Dato : 30-05-02 10:09

Hej i gruppen!

Jeg har nu gennem længere tid fulgt de interessante indlæg i
denne gruppe. Jeg synes det er positivt, at der findes et forum,
hvor man ærligt og sobert kan diskutere alle de finurlige aspekter
af den menneskelige seksualitet.

Overstående er egentlig ikke den primære årsag til dette indlæg,
det er derimod en dyb undren over noget jeg så for kort tid siden.

Det var i forbindelse med nogle fritidsaktiviteter med efterfølgende
omklædning/bad (svømmehal).

I forbindelse med badet kunne jeg ikke lade være med at bemærke
størrelsen af en af fyrernes penis. Den var virkelig stor (naturligvis i
afslappet tilstand). Nu gik jeg af gode grunde ikke hen og spurgte ham
hvor lang sjoveren var, men mit gæt er omkring de 25 cm. - Den hang
i hvert fald nede omkring hans knæ. Vældig, øhhh, imponerende :)

Det jeg efterfølgende er kommet til at tænke på er:

Det må da være temmelig svært for gutten at dyrke sex med sin
kæreste (som i øvrigt er en meget spinkel pige). Hvad jeg mener er,
at det da må gøre ondt på hende! Eller hvad?
Jeg ved naturligvis godt, at man kan komme "langt" med forspil og
glidemiddel, men alligevel!
Jeg nævnte det lige overfor kæresten, og hun syntes ikke, at det lød
særlig rart med sådan en lang en. (Det kan selvfølgelig bare være noget
hun siger for at gøre mig glad, hæhæ :)

Det må da i øvrigt også være lidt upraktisk, at man ikke kan gå i
almindelige, korte shorts :)
Inde i svømmehallen havde gutten både sådan nogle knælange cykelshorts
og lange almindelige shorts på.

Det kan selvfølgelig også bare være, at det er mig, der ikke er opfindsom
nok
mht. mulighederne for at dyrke sex, hvad mener i?
Med venlig hilsen / Best regards
Michael Døj

Fra : Lille mig

Dato : 29-05-02 10:34

Hejsa.

Seriøst ville jeg aldrig ønske mig at møde en fyr/kæreste med sådan en lang
en!! Synes faktisk det er ulækkert. Men det er bare min mening og jeg tror
du skal stole på hvad din kæreste siger til dig.

/Helle

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 29-05-02 12:12

Hej Michael..
Jeg var engang for mange år siden sammen med en fyr, hvis pik var helt
enormt stor... I udgangspunktet syntes jeg at det var ret spændende, men
rent faktisk kunne det ikke lade sig gøre for os at have samleje lige
gyldigt hvordan vi greb det an.. Det var ret synd for ham, for det havde
heller ikke kunne lade sig gøre for ham tidligere...
Måske han skulle møde mig i dag - 2 barnefødsler senere )

hej fra Sandra

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-02 13:52

"Klitte Egeberg" <sanbo@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> heller ikke kunne lade sig gøre for ham tidligere...
> Måske han skulle møde mig i dag - 2 barnefødsler senere )

Når der kan komme et barn ud, kan der også kommer noget meget bredt ind.
Længde kan da ikke være et problem - det er jo kun lidt af glans penis altså
hovedet, der skal ind for at der kan ske friktion nok til at han kommer.

Der er mange stillinger, og med en af dem må cirkuskunsten kunne arrangeres,
så det ikke bliver uoverkommeligt marathon.

Da vi lavde min mellemste, var jeg lidt doven, og dobbeltsengen, der havde
en stor spånplade som bund, hævede jeg til gynækologisk-leje-højde og jeg
savede et indhak, hvor jeg kunne stå og udføre missionærstilling bekvemt
længe. Hvor der er vilje, er der vej!

På Egmontkollegiet var der to magre lægestuderende der var gift, og man
vitsede at det raslede når de elskede, og bagefter flyttede to meget
overvægtige ind på deres rum, og vi debatterede om man kan være så tyk at
det ikke kan lade sig gøre at elske sammen. Men selv i sådanne tilfælde og
hvor penis er meget lille, kan man altid arrangere sig.
(Endvidere er det let at udføre kunstig insemination og håndtere/slikke
hinanden til orgasme - der er altid en vej)

DIVERSE INDLÆG
Som jeg ikke har tid at sende enkeltvis

Nihil-isme = tro på intet , er en umulighed, dvs. et vrøvle-ord

Jeg tror jeg bliver sulten igen, dagen efter et stort aftensmåltid. Vor krop
er fuld af forudsigelser, så det er umuligt at "tro på intet".

Ordet nihilisme er derfor et dumt filosofisk skældsord, der kun har mening i
en debat hvor parterne er enige om, at det fx. betyder, at visse afvigere ha
r valgt ikke at hylde fællesskabets gængse vanetænkning.

Hvis man fx. gør oprør mod lov og god smag, og siger "gør hvad du har lyst
til , når du ikke generer andre" så kan man blive kaldt "nihilist". Eller
anarkist eller minimal.-stat-tilhænger.

Masserne, der har fælles fordomme og ønsker disse skal respekteres af alle,
vil gerne udstøde og mobbe de, der leger med nytænkning - så kalder
flertalsdiktaturet dem for "nihilister", hvilket smager af "sindsyge uden
virkeligheds-sans".

Vil man ikke deltage i hylekoret om, at pædofile og voldtægtsforbrydere skal
straffes hårdere, er man en anstødelig afviger. De stærke kvinder er slemme
til at hade de, der stiller spørgsmålstegn ved deres , i egne øjne, gode
smag.

FOR SÆRLIGT INTERESSEREDE HER NOGLE CITATER, DER BELYSER ORDET "NIHILISME".

"Nihil humane mihi alienum puto"= "Intet skal være mig fremmed". Cicero, der
mente at man skal være grænsesøgende og turde se og snakke om ALT. Poul
Henningsen gjorde dette til sit slogan.

"Europa bør lægge nihilismen bag sig og vælge oprør, det sande oprør,
mådeholdets oprør". Camus

"For enden af mørket er der uundgåeligt et lys
som vi allerede kan skimte
og som vi blot skal kæmpe for at nå
Hinsides nihilismen og midt i ruinerne, forbereder vi alle en genfødsel
Men det er ikke mange, der ved det" Albert Camus

"Marx, Nietzsche og Freud er mistænksomhedens filosoffer - der påpeger
fremmedgørelsens skjulte dagsorden - og at der ikke er noget absolut smukt,
sandt, godt.

Freud er mest bekymret på individets vegne. ....Nietzsche vil ikke kalde
sig selv nihilist, således som mange andre har gjort det. Det er den kristne
kultur, som er nihilistisk, fordi den har tildækket, at alle værdier
grundlæggende må føres tilbage til mennesket selv, og i stedet har bildt os
en række løgne ind, som gør individet fremmed for sig selv. Som detektiv har
Nietzsche afdækket disse hidtil skjulte forhold.

Lammet har krævet, at løven skal være som den --- ydmygt i ånd og sandhed. D
et bruger ydmygheden i sin "vilje til magt! - til at påtvinge de stærke og
frie BÅND OG TRÆLDOM:

Rousseau og Nietzsche vil begge beskytte individet mod kulturens fængsel."

Jan Lindhardt

Nihilism, the belief in unbelief, always reveals a need for belief, support
and buttress. Nietzsche

"Nihilismen har havn i den kristne morals hjerte. Nietzsche(for når alt
tilgives af Gud, så er moral jo relativ og der er ingen fælles værdier , så
han anbefaler at man skal være sin egen moral)

Hvad betyder Nihilisme At de øverste værdier devaluerer sig selv Nietzsche

Vi er stadigvæk sandhedens kamikazepilot. Moralen står ikke nødvendigvis i
livets tjeneste.Livet frem for moralen. livets ulidelighed skyldes
nihilisme" at man jo knægter livsprincippet. Nietzsche

-------------

Pædo-forbrydelse uden offer

45 medlemmer af børnefoto-deleservice ala Napster på nettet er pågrebet og
en vil få lang tids fængsel i USA, berettede TV2"Station 2" 28-05-2002

En fotograferet pige sagde åbenhjertigt, at hun nok ikke havde taget skade,
for hun opfattede det som _leg_.

Men eksperterne ved bedre....

Selve det, at der er penge inde i billedet , gør det djævelsk for
avis-ansatte debatører.

Der tales om "forsvarsløse børn" og at det "koster dem deres barndom" men
konkret skadevirkning kan ingen fremlægge.

Politiken spørger, om ikke der er produkter, der kan "holde afvigerne hen"
indtil man får dem indfanget og behandlet .

Men det er velkendt, at det er netop de uskadelige skærmoplevelser, der
hindrer mange afvigere i at kontakte rigtige børn, og mange film er lavet
ved manipulation af lovlige bl.a. gamle film, så skade er nul.

Men selv liderlige tegninger, der menes at ægge de pædofile, er gjort
strafbare, for hekseproces er målet,
Beskyttelse af børn interesserer ingen af de forargede sig for.

Lyrik om kloak - det er eneste sandsynliggørelse nogen har evnet, vedr at
politi skal bruge tid på dette.

--------------------

Hærværksfolk og offer skal mødes, så behandlerne kan tjene penge.

Socialministeren vil oprette "konfliktråd" hvor offer og børneforbryder skal
mødes, og synderen skal forstå, at han skabte ulykke ved sin
mobning,
tyveri,
gade-tøjrøveri,
grafiti osv

Bedre er, at forældre tvinger synderen til at skrive et brev og sige
undskyld, evt. mødes med den skadelidte HVIS DENNE HAR LYST TIL DET

De norske erfaringer, som nu skal kopieres for, at der kan oprettes ny
danske offentlige stillinger, tyder ikke på at ofre, der bruges i projektet,
værdsætter at skulle se de kriminelle i øjnene, og evt blive presset til at
foregive tilgivelse. Måske dette er et af de mange eksempler på, at staten
ønsker at øge mængden af forbrydelse, for intet tyder på, at de dømte
forbedres, af at de slipper for betinget fængselsstraf ved sige ja til et
hurtigt hyklerisk møde.

----------------------

Boycot er altid til grin

Kun når en stormagt sætter extrem magt bag smuglingsbekæmpelse, kan man
skade et "banditland" ved at påbyde, at ingen gode mennesker køber fra
landet.

Da jeg var barn, ville min far ikke spise appelsinmarmeladen "Koo" fra
Sydafrika, pga apartheid, men han blev drillet af sine børn om, at smagen af
negersved var pikant.

Rødvinboycot mod franske stillehavsø-prøvesprængninger betød intet.

Folk køber ikke skrabeæg, hvis de er blot lidt dyrere. osv.

Den totale fiasco erkendes i Politiken-kronik 29-05-2002, men journalister
kan deres kram, så trods replikker som nedenstående, så kan man få det til
at hænge i luften, at der er gavn i købsnægtelsen - eller ihvertfald
medie-had, der koster avisredaktionerne mere end , hvad de ku have tjent på
reklamekampagner for de samme produkter. Aviser er private på papiret, men
er statsdrevne meningsdannere bag kulisserne.

CITATER FRA POLITIKEN-KRONIKKEN

"Det erkendes, at erfaringerne fra tidligere boycotaktioner viser, at en
forbrugerboycot mod økonomier af landestørrelse, ud over det symbolske, er
DØDFØDTE. "

"Det erkendes at politisk forbrug er ikke en oprørsk eller rebelsk praksis,
men på mange måder er velkomment i et liberalt samfund, der hylder
forbrugerindflydelse og det frie valg."

Fra : Michael H.

Dato : 29-05-02 14:33

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message

*****snip en masse mundlort********

Hej Bo
Kan du ikke bare svare almindeligt på et indlæg uden en masse ligegyldige
citater. Folk (ihvertfald mig) gider sgu ikke at læse 3-4 skærmsider om de
ligegyldige citater.
Skriv dog din egen mening, mand....

Michael

Fra : Puk

Dato : 29-05-02 15:35

"Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hejsa BW

> Når der kan komme et barn ud, kan der også kommer noget meget
bredt ind.

Der er jo bare den forskel, at når der skal et barn ud så har
kroppen brugt 9 måneder på at forberede sig på at det skal ske.
Selv da er der faktisk kvinder som ikke er i stand til at føde et
barn og ender med et kejsersnit.
Noget helt andet er så, at det her med at føde et barn jo absolut
ikke behøver at være jordens mest behagelige oplevelse. Jeg
tvivler på at ret mange kvinder ville lægge krop til samme mængde
af smerter for at gennemføre et samleje med en mand, hvis penis
var meget stor.

> Længde kan da ikke være et problem - det er jo kun lidt af
glans penis altså
> hovedet, der skal ind for at der kan ske friktion nok til at
han kommer.

Men mange mænd er meget glade for at komme i bund, og det behøver
bestemt ikke at være helt problemfrit eller smertefrit for
kvinden.

[SNIP]

Mange hilsner
Puk

Fra : Sott

Dato : 29-05-02 15:39

"Michael Døj" <LIONdoej@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Michael :0)

> Det kan selvfølgelig også bare være, at det er mig, der ikke er opfindsom
> nok
> mht. mulighederne for at dyrke sex, hvad mener i?

Alt efter kvinden og pikkens længde i stiv tilstand, vil jeg mene,
at det burde kunne lade sig gøre.

Min eks' (siger ikke hvilken) pik var i stiv tilstand 23 cm
lang, og forskellen fra slap til stiv tilstand var ikke meget
- hvorfor den sikkert har "virket" meget stor når man bare
lige så den.

Vi havde ingen problemer ved samleje, men jeg kan forestille
mig, at har man en "øm" livmoder, eller kan man ikke lide,
at livmoderen bliver ramt, så vil det ikke være særligt sjovt.

Bo W. skriver at når der kan komme et barn ud, kan længde
ikke være et problem - den logik holder ikke. Når barnet
er født lukker livmoderen sig stort set helt til igen, med kun
et lille hul til menstruationsblodet og sæd - slet ikke stort nok
til at en pik kan trænge igennem dér, hvilket heller ikke er
meningen, da den snævre passage sørger for at modvirke
infektioner.

Når overstående er sagt vil jeg så personligt foretrække en
pik der er mindre, da en mindre pik ikke indebærer at man
lige må overveje midt i liderligheden, om man er øm den dag,
eller om han kommer til at være særligt uforsigtig og bare
tonser i bund. Desuden er det min erfaring, at en helt almindelig
størrelse pik, på den rette mand - helt bestemt kan ramme
"alle de rigtige" steder inde i en kvinde *GF*.

Så - hellere en stor elsker, end en stor pik. Og kan det ikke
fås - så er en stor pik ikke at foragte

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-02 17:29

"Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> til at en pik kan trænge igennem dér, hvilket heller ikke er
> meningen, da den snævre passage sørger for at modvirke
snip
> Så - hellere en stor elsker, end en stor pik. Og kan det ikke
> fås - så er en stor pik ikke at foragte

Jeg skrev - lige efter at udvidelsen under svangerskabet VAR nævnt - at vedr
BREDDE(ikke længde) så er baby-udtur indikation på at penis-indtur nok
oftest er uproblematisk.Hvis hun vil.

Fist-fucking tyder også på at "hvor der er vilje er der vej" men normalt er
psykiske hæmninger et langt større problem end fysiske hæmninger.
(ligesom at sæd-æg-møde er spørgsmål om mangel på mindreværdskabte
psykosomatik-kvababelser, ikke orgasme.)

I sexologiens dvs sexfrigørelsens barndom var det megen blæst om vaginistis
og dyspareuni, for læger skulle gøre sexproblemer til noget lægeligt.
Gynækologi-problemerne boltrede sig i vandrehistorier om par, der blev
indlagt på en båre _sammen_, fordi hun ufrivilligt klemte sammen om penis
osv.
Idag er dette tankespind gået i sin grav, og alle der beskæftiger sig
seriøst med erotiske problemer (hvad jeg især gjorde i Sædhjælpsfondets
første ti år før aids-forskrækkelse og lægeklinik--privatisering mindskede
vor omsætning) ved at når det hinker er det ikke kønsorganer men psyke, der
er problemet.

Vedr at mænd med store pikke ofte er dygtige elskere, så har det nok at gøre
med selvtillid. Høje mænd forfremmes oftere osv.

Fra : Sott

Dato : 29-05-02 19:03

> Jeg skrev - lige efter at udvidelsen under svangerskabet VAR nævnt - at
vedr
> BREDDE(ikke længde) så er baby-udtur indikation på at penis-indtur nok
> oftest er uproblematisk.Hvis hun vil.

Jeg har misforstået dig - hvilket efter min bedste overbevisning
er fuldt ud forståeligt med den skrivestil du fastholder.

Lad os så se på det med bredde - og at det skulle være uproble-
matisk. Jeg er uenig, når udsagnet står således i sin rå form.
Fist-fucking er ikke blot noget man "gør", det er noget der tager
oceaner af tid og uanede mængder af glidecreme, og hvis hånden
er for stor, går den simpelthen på bækkenets skåle, og derved
standser legen, for knoglerne flytter sig ikke, når der ikke er gået
en graviditet, med hormonafgivelse der opbløder bækkenet,
forud.

Jeg har prøvet fist-fucking adskillige gange, og har derfor mere end
en teoretisk indfaldsvinkel til emnet.

> Vedr at mænd med store pikke ofte er dygtige elskere, så har det nok at
gøre
> med selvtillid. Høje mænd forfremmes oftere osv.

Hvis du dermed vil postulere, at jeg skulle have fremhævet mænd
med store pikke som værende dygtige elskere, så har du læst
forkert. Og det at være en god elsker behøver ikke have et dyt
med selvtillid at gøre - det handler i langt større udstrækning om
empati og viljen til at følge den anden part, derhen hvor den anden
part er på vej nydelsesmæssigt.

/Søs

Fra : Rodenberg

Dato : 29-05-02 21:44

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Fist-fucking er ikke blot noget man "gør", det er noget der tager >
oceaner af tid >
> Jeg har prøvet fist-fucking adskillige gange, og har derfor mere end
> en teoretisk indfaldsvinkel til emnet.

Hej Søs, må det være tilladt at blande sig her.
Jeg er meget nysgerrig efter at få at vide, hvad man som kvinde får ud af
fist-fucking ?
(Eller for den sags skyld, som mand ?)
Eller sagt på en anden måde, er det ikke bare smerte det hele ? Giver det
lystfølelse som svarer til for eksempel almindeligt samleje ?
I al min naivitet troede jeg at det var et fænomen som mest skete under
optagelser til hard-core porno og ikke var særligt almindeligt i øvrigt
Er det en form for SM ?

venlig hilsen Roden

Fra : Tomas O.

Dato : 29-05-02 21:55

Rodenberg skrev:

hej Rod

> Hej Søs, må det være tilladt at blande sig her.

Så tillader jeg mig lide det samme

> Jeg er meget nysgerrig efter at få at vide, hvad man som
> kvinde får ud af fist-fucking ?

At blive fyldt ud.

> (Eller for den sags skyld, som mand ?)

Hmm.. det kan se ganske frækt ud med en kvinde der er udspilet.

> [...]
> et fænomen som mest skete under optagelser til hard-core
> porno og ikke var særligt almindeligt i øvrigt Er det en

Der er ikke nødvendigvis smerte i forbindelse med fistfucking. Der
kan være det men jeg har aldrig lavet det så det gjorde ondt.

Jeg har kendt et par kvinder eller 3 der synes fistfucking var det
godt krydderi, både på grund af tanken om at en hel hånd er oppe
og fordi de fik en fornemmelse af at være fyldt godt op.

En af dem holdt endda af at have en stor buttplug oppe bagi imens.

Kun en af dem var seksuel masochist.

Hilsen
Tomas

Fra : Sott

Dato : 29-05-02 22:37

"Rodenberg" <bulderbassen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Rod :0)

> Hej Søs, må det være tilladt at blande sig her.

By all means!

> Jeg er meget nysgerrig efter at få at vide, hvad man som kvinde får ud af
> fist-fucking ?

En skøn følelse af at være helt og aldeles fyldt ud,
simpelthen til bristepunktet. Og så er det på en eller
anden "småskør" facon bare vildt liderligt for mig.

> (Eller for den sags skyld, som mand ?)

Måske fordi man kan lide at kunne gøre hvad man
har lyst til med sin kvinde, inkl. at "undersøge" hendes
kusse med hele hånden - jeg har ingen anelse, jeg
var jo, om jeg så må sige - i den anden ende af hånden
*GG*

> Eller sagt på en anden måde, er det ikke bare smerte det hele ?

Det er overhovedet ikke smerte (ikke i mit tilfælde i hvert
fald). Det kræver bare lidt "leg", lidt tid og megen liderlighed,
men så er det også bare *uhmmm*.

> Giver det
> lystfølelse som svarer til for eksempel almindeligt samleje?

Ja.

> I al min naivitet troede jeg at det var et fænomen som mest skete under
> optagelser til hard-core porno og ikke var særligt almindeligt i øvrigt

> Er det en form for SM ?

Jeg ved ikke, om det er en form for SM, det kommer vel an
på, hvordan det ellers indgår i sexlivet, og hvordan det gøres.

Jeg kan jo godt lide tanken om og følelsen af at være totalt
overgivet til min sexpartner, at han kan gøre med mig, hvad
han vil, når han vil, og på den måde han vil. Ligesom jeg
godt kan lide i hvert fald lettere smerte - åh, ja - måske nok
mere end det... men et eller andet sted starter man jo *SF*

Medmindre det gør helt afsindigt ondt, eller på anden vis er
voldsomt ubehageligt eller afskyvækkende - kan jeg godt
lide overgivelsen af mig selv til min partner. Seksuelt vil jeg
bare gerne "være til for ham", og fist-fucking har altså på det
tidspunkt passet ind i alt dette

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-02 22:57

> [...]
> lide overgivelsen af mig selv til min partner. Seksuelt vil jeg
> bare gerne "være til for ham", og fist-fucking har altså på det

At M-personen en partners vold, er vel især tiltrækkende hvis S-personen er
opmærksom og ihærdig med at gøre ting og sager, det være sig smertepåførsel
eller kærtegn.

Engang onanerede jeg kun om jævnbyrdig sex, så fik jeg smag for
slavinde-scenariet (via de grå sider) og nu vender jeg stadig tilbage til at
være mandeslaven for en kærlig bestemt domina, der har meget brug for sin
slave.
Virkelighedens eksperimenter har dog hidtil skuffet.

Har nogen her nogensinde fået oplevelser til at matche de mere bizarre
fantasier?

Fra : Lillie Brent

Dato : 30-05-02 02:49

Bo Warming skrev:

>Har nogen her nogensinde fået oplevelser til at matche de mere bizarre
>fantasier?

Nei, ikke her i huset. Til det må man vel være to personer som
matcher hverandre 100% på akkurat den bestemte fantasien, og det
er ikke enkelt. En M-person trenger en S-person som er S av
natur, ikke bare fordi han/hun ønsker å tilfredsstille sin
partner.

Min partner liker å bli dominert, men jeg er absolutt ingen
dominant person. Likevel kan man tilpasse seg hverandre til et
visst punkt, men det blir aldri den helt store opplevelsen. Det
blir bedre ved øvelse, men det vil jeg påstå aldri blir helt
max...

--
Lillie

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-02 08:37

"Lillie Brent" <brentbarn@msn.com> wrote in message
> En M-person trenger en S-person som er S av
> natur, ikke bare fordi han/hun ønsker å tilfredsstille sin
> partner.

Det er selvfølgelig ideelt hvis man er født til rollen.
Men det sker da i de bedste parforhold, at den ene har mere lyst end den
anden til normalsamleje, og den anden ofrer sig lidt, men de begge nyder
det.
Mon ikke også man kan "gå ind på rollespil-scenarie" vedr SM?

> Det blir bedre ved øvelse, men det vil jeg påstå aldri blir helt
> max...

Mon ikke mange normale ægteskabelige skænderier har et SM-aspekt og holder
parforholdet sammen?
Enighed og flinkeskole kan være kedeligt.
Man er tryg ved at der er brug for en, fordi man har bukserne på eller lader
den anden have bukserne på, magtmæssigt.

Om billig halvhjertet leg sagde Mark Twain ,at "du kan ikke lære at spille
poker, hvis du bruger matadorpenge - mon ikke også det gælder
sadomasocistisk erotik, at hvis der er aftalt kode ord fx "Ikke i aften
skat" som tegn på, at nu piskes for hårdt, så blir det tamt.

Og gad vide hvor meget såkaldt voldtægt, der har rod i, at der er
indforstået lyst til at leve livet farligt, uden aftaler - men ikke altid
godt nok indFORSTÅet, men hvis man havde snakket det ihjel først og et nej
altid betød nej, så ku man lisågodt læse en bog.

Jeg er en bangebuks der aldrig har været nær vold, sådan som Tomas O skriver
om - men det må være enormt svært for politi at trænge ind i, om trusler var
falske eller ikke, når en leg der løb af sporet, havner hos dem..

Ægteskabsvold påstås at være såre almindelig i min nabogade,
Jægersborggade,(traditionelt baggårds-slum) fortalte en lokalbetjent jeg
kender.
Når så konen ringer og siger "han truer med at slå mig ihjel" så rykker de
sjældent ud - ligesom at værtshusslagsmål har lav prioritet.
Der er vist enorme gråzoner, der gør at i en diskussion om voldtægt (eller
pædofili) kan begge parter have ret, så fjendtlighed pga uenighed er lidt
fjollet.
(og vedr harme over uenighed om ikke-dss emner, så forstår jeg ikke, at folk
der går op i offtopic, hidser sig op og sætter i politisk bås(fejlagtigt) og
er mere fundatsstridige end jeg nogensinde har været - det må betyde at man
reelt har legaliseret al offtopic, hvilket nok ville være klogt)

Fra : Lillie Brent

Dato : 31-05-02 23:02

Bo Warming skrev:

> [...]
>det.
>Mon ikke også man kan "gå ind på rollespil-scenarie" vedr SM?

Joda, det går sevfølgelig an, men man må gjerne være en god
skuespiller om det skal bli litt ekte... Problemet er ofte at man
kjenner hverandre så godt etter en tid, at man VET hva som er
ekte og hva som er skuespill, man vet hvordan den andre vil
opptre, hvordan partneren vil reagere, eller hvor langt han/hun
vil strekke seg. Det kan ofte være totalt ødeleggende for den
spenning man er på jakt etter i en slik leg.

>Mon ikke mange normale ægteskabelige skænderier har et SM-aspekt og holder
>parforholdet sammen?

I allefall ville det være sunt å tenke litt den vei iblant, for
iblant blir man ganske kjed av å være snill hele tiden, eller å
ha en partner som bare gjør det perfekte. Litt "snill" brutalitet
kan kjennes godt for noen iblant, - men så var det å treffe blink
samtidig da...

> [...]
>sadomasocistisk erotik, at hvis der er aftalt kode ord fx "Ikke i aften
>skat" som tegn på, at nu piskes for hårdt, så blir det tamt.

Brug av metadorpenge høres lite trivelig ut, men jeg mener man må
ha lov å si stopp når grensen virkelig er nådd. En person som
tenner på smerte vil ikke si stopp så lett... Samme med tvang,
eller andre former for Bondage, - det som oftest er problemer for
enkelte, er at partneren er for snill av redsel for å gå for
langt. Men jeg mener det er noe av essensen, går man aldri for
langt, vil man aldri vite hvor grensen er, derfor må det også
prøves ud...

> [...]
>godt nok indFORSTÅet, men hvis man havde snakket det ihjel først og et nej
>altid betød nej, så ku man lisågodt læse en bog.

Njaei... jeg vet sannelig ikke... Det spørs vel litt på om det er
i et forhold, og om de to kjenner hverandre godt eller ikke...
Misforståelser kan nok oppstå, og i slike situasjoner tror jeg
misforståelsene kommer ved at overgriperen tror det er en leg når
det ikke er, eller at han ikke kan eller vil stoppe...

> [...]
>om - men det må være enormt svært for politi at trænge ind i, om trusler var
>falske eller ikke, når en leg der løb af sporet, havner hos dem..

Det er det med alle sager hvor det er påstand mot påstand...

> [...]
>pædofili) kan begge parter have ret, så fjendtlighed pga uenighed er lidt

Her er nok jeg heller blank, den eneste vold jeg har opplevd, er
den som ble banket inn i mig fra barnsbein av. I USA er de kommet
lenger enn her i Scandinavia, - der er ikke vold i hjemmet en
personlig sag, men en offentlig, og politiet har rett til å rykke
inn og ta affære bare de blir oppmerksom på problemet. En
mishandlet kone vil i Norge måtte sagsøke sin ektemann eller
samboer dersom hun blir mishandlet og vi bli fri, mens i USA
trenger hun ikke det, gjerningen i seg selv fører til at det
gripes inn fra offentlig hold overfor mannen.

--
Lillie

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-02 06:36

> [...]
> vil strekke seg. Det kan ofte være totalt ødeleggende for den
> spenning man er på jakt etter i en slik leg.

Vi skuespiller for os selv, vi har maske på overfor andre, på tusind måder
hver dag.
Søs maskerer sig som den store nazi-jæger, men jeg kan på ingen måde leve op
til den rolle hun vil bruge mig til.

> [...]
> langt. Men jeg mener det er noe av essensen, går man aldri for
> langt, vil man aldri vite hvor grensen er, derfor må det også

Faktisk ville jeg aldrig turde at blive bundet rigtig, og engang skrev jeg i
en artikel i SMIL-bladet om hvordan man binder en knude(løbestik) som den
bundne let kan løsne selv, hvis han/hun vil.
(En af svar-artiklerne var forresten også om, at jeg måtte have haft en grim
barndom - vi Z-folk er jødestjernede og paria-stemplede!)
At have været spejder er godt, hvis man ikke har råd til avanceret udstyr
fra SM-butikkerne.
Men behøver man reb og bånd? - med lidt abstraktionsevne og skuespilkunst,
kan man vel lade som om.Eller bruge tynde sytråde og true med stop for det
hele, hvis een rives over.

> [...]
> misforståelsene kommer ved at overgriperen tror det er en leg når
> det ikke er, eller at han ikke kan eller vil stoppe...

Da jeg tidligst i min studietid overskred flinkeskolens grænser, oplevede
jeg oftest at det duede ikke.
Men engang jeg havde lyst til mine børns mor og hun sov og jeg bare begyndte
og hun var lidt sur, sagde hun næste morgen, at det havde været det bedste
nogensinde, at nogen havde så meget brug for hende, at det ikke kunne vente

> [...]
> trenger hun ikke det, gjerningen i seg selv fører til at det
> gripes inn fra offentlig hold overfor mannen.

Men da der ikke er statslige videokameraer i hjemmene, så er det nok lidt
illusorisk. Under ingen omstændigheder efterlignelsesværdigt.

Fra : Per

Dato : 01-06-02 00:50

> [...]
> slave.
> Virkelighedens eksperimenter har dog hidtil skuffet.

Er det Pia Kærsgård der optræder i dine drømme?

Per

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-02 06:39

"Per" <ph@net.dialog.dk> wrote in message news:3cf80c34@news.wineasy.se...

> "Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message
> Er det Pia Kærsgård der optræder i dine drømme?

Efter dss-festen er det Søs. Og det er ikke mareridt.

Fra : Tomas O.

Dato : 01-06-02 08:42

Bo Warming skrev:

> "Per" <ph@net.dialog.dk> wrote in message

> Efter dss-festen er det Søs. Og det er ikke mareridt.

Det er det måske for Søs.

Tomas
snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-02 11:10

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Det er det måske for Søs.

"De vågne har en og samme verden, de sovende vender sig bort hver til sin
egen verden". Heraklit

Interessantere end nattens rodede affalds-bearbejdning er de fantasier vi -
evt med porn som krykke - oparbejder for at nå klimax ved onani.

Nancy Friday har et par pirrende bøger om hendes undersøgelser af mænds hhv
kvinders fantasier, der ofte er om ulækre typer og scenarier.

Hvad kan man udlede af, at man er til (politisk ukorrekt) dominans i sin
vågent styrede drømme-verden, men ikke i virkeligheden?

"Tal ikke grimt om masturbation - det er da sex med en man holder af"
vitser Woody Allen

(Iøvrigt syns jeg _fut er dumt_, og jeg må se at få husket altid at annulere
sådan sabotage, så ontopic opnås.)

Fra : Rodenberg

Dato : 31-05-02 12:32

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Søs

> En skøn følelse af at være helt og aldeles fyldt ud,
> simpelthen til bristepunktet. Og så er det på en eller
> anden "småskør" facon bare vildt liderligt for mig.
KLIP

Tak for svaret, det er dejligt at møde nogen som er så åbne som dig
Og som tør fortælle os "missionærer" om finurlighederne i vores
seksuallitet.

Venlig hilsen Roden

Fra : Sott

Dato : 31-05-02 19:42

> Tak for svaret, det er dejligt at møde nogen som er så åbne som dig
> Og som tør fortælle os "missionærer" om finurlighederne i vores
> seksuallitet.

Arj - det var da en ren fornøjelse *stort smil*, jeg nød selv
turen "down memory lane" til fulde, da fist-fucking ikke lige
er på plakaten for tiden

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Lillie Brent

Dato : 30-05-02 00:27

Sott skrev:

> [...]
>med selvtillid at gøre - det handler i langt større udstrækning om
>empati og viljen til at følge den anden part, derhen hvor den anden

Menn med store pikke er slett ingen bedre elsker, - spesielt ikke
om det gir dem stor selvfølelse. Jeg vil påstå at det heller
fører til at de blot tror pikken i seg selv er nok for kvinnen. I
såfall kunne vi klart oss med en kjempedildo! *G*
En annen påstand jeg ofte har hørt, er at menn med store pikke
har mer problemer med sin reisning, er det tilfelle?

--
Lillie

Fra : Bo Warming

Dato : 30-05-02 01:02

> En annen påstand jeg ofte har hørt, er at menn med store pikke
> har mer problemer med sin reisning, er det tilfelle?

Man hører så meget.
Man hører også at især direktører med magt over mange ansatte i hverdagen ,
skulle være tilbøjelige til at købe sig til slavetilværelse hos dominerende
herskerinde på en massageklinik.
Og navngivne politikere påstås igen og igen "fra pålidelig kilde" at være
til den slags.

Vi er MISUNDELIGE på folk med store pikke og med stor magt(o.lign), så vi
vil gerne høre at de ofte er sindsyge, impotente og ynkelige. Og det er de
sikkert også ofte. Men næppe helt så ofte som dem uden statussymboler.

Engang da jeg hyppigt gik på universitetsbiblioteket, for at være sikker på
at jeg vidste langt mere om barnløshed end nogen overlæge, fulgte jeg med i
al viden om impotens - og den viden er temmelig ubrugelig, indtil det
fjollede symptombehandlings-medicin, viagra, fandtes.
Jeg tror ikke at man kan finde sammenhæng mellem rejsningsproblemer og ydre
forhold - de fordeler sig nok ca ligesom de almindelige sygdomme,
sukkersyge, kredsløbslidelser osv -
Jo mere selvtillid, jo bedre immunforsvar, jo bedre helbred.

Det er rigtigt at nogle kvinder kan godt lide en svag mand, og nogle svage
mænd kompenserer ved at have meget empati.
Og det er vigtigt for nogen kvinder.
Men livet er for kompliceret til, at der kan udpeges generelle sammenhænge -
og måske jeg lægger andet i ordet selvtillid, end hvad andre gør.
Det er som når man snakker om "sådan er nordmænd" og lignende.
Intet passer.Sådan rigtigt.
Men alligevel er det sjovt at famle sig frem til nogen tendenser, der nok
ofte har en væsentlig sandhedsværdi,
- hvis man er indforstået og lægger det samme i ordene!

Fra : Tomas O.

Dato : 30-05-02 03:42

Bo Warming skrev:

SNIP
> Vi er MISUNDELIGE på folk med store pikke og med stor
> magt(o.lign), så vi vil gerne høre at de ofte er sindsyge,
> impotente og ynkelige. Og det er de sikkert også ofte. Men
> næppe helt så ofte som dem uden statussymboler.

Snak for dig selv, Jeg er IKKE en skid isudelig på folk med store
pikke! Så gider du lige stryge det der 'vi'. Du og jeg er ikke
VI!

Tomas

Fra : Henning

Dato : 30-05-02 20:23

Tomas O. wrote:
> [...]
>
> Snak for dig selv, Jeg er IKKE en skid isudelig på folk med store
> pikke! Så gider du lige stryge det der 'vi'. Du og jeg er ikke

Det samme her! Jeg er sku da glad for mine 17 cm og jeg
har da endnu ingen klager fået *G*

MVH
Henning

Fra : Mr Eleganza

Dato : 31-05-02 00:15

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> wrote in message

| Det samme her! Jeg er sku da glad for mine 17 cm og jeg
| har da endnu ingen klager fået *G*
| MVH
| Henning

Ganske enig med jer begge to.
Meeeeeeen, kan i helt ærligt erkende at selv da i var teenagere og
(Måske) ikke helt så selvsikre og erfarne som i er nu, at I heller
ikke dengang troedeat det var bedre at ha' en hestepik og var en
smule misundelig.
Så'n var jeg indtil jeg fandt ud af at for de fleste piger er det
gørelsen og ikke størrelsen der tæller.
Eller, det er da i hvert fald hvad de siger :)

Sjovt nok kender jeg en pige der havde samlet en fyr op der var
så stor at hun opga' at få ham ind i sig, så selv om man er stor,
kan man skam også være for stor.
--
Servus,
Mr Eleganza

Fra : Tomas O.

Dato : 31-05-02 00:54

Mr Eleganza skrev:

SNIP
> [...]
> teenagere og (Måske) ikke helt så selvsikre og erfarne som i
> er nu, at I heller ikke dengang troedeat det var bedre at ha'

Tjah da jeg var 14 troede jeg det også, men min første kæreste fik
mig sandelig på andre tanker *G*

> Så'n var jeg indtil jeg fandt ud af at for de fleste piger er
> det gørelsen og ikke størrelsen der tæller.
> Eller, det er da i hvert fald hvad de siger :)

Du kan roligt tro på de flste af dem *G*

> Sjovt nok kender jeg en pige der havde samlet en fyr op der
> var så stor at hun opga' at få ham ind i sig, så selv om man
> er stor, kan man skam også være for stor.

ja da..

Hilsen
Tomas

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-02 06:19

> Du kan roligt tro på de flste af dem *G*

Her er vi vist alle enige. Ikke en eneste påstår at "uden ordentlig
udfyldning er det tamt". Men mange fyre vil påstå at en ung stram skede er
særlig spændende, og så kan 40årige have trænet Helle Gotvedske knibeøvelser
nok så meget - det er ikke det samme.

> ja da..

Ikke for at være rasmusmodsat men jeg tror at selv den mindste kønsmodne
skede og den største (mandlige og måske også animalske) hestepik kan gå i
hak, hvis lyst og glidekrem er til stede.
Jeg sætter en tusse på højkant, hvis nogen ved væddemål vil bevise det
modsatte.
En god selskabsleg til næste dss-fest.

At det tager 9 måneder før hormoner får udvidet symfyseknogler til at baby
kan komme ud, er klart nok - men megapikke er altså heller ikke så brede som
babyer - incl dem der kræver bermudashorts for at den ikke skal hænge
synligt ned. Naturen har indrettet svulmelegemet så længde (som jo aldrig
kan skade) følges ikke af bredde.

Fra : Mr Eleganza

Dato : 01-06-02 02:34

> [...]
| hak, hvis lyst og glidekrem er til stede.
| Jeg sætter en tusse på højkant, hvis nogen ved væddemål vil bevise det

Der synes jeg lige at jeg vil nævne at et barn skal ud, hvorimod en
'hestepik' skal ind.
Og hvis det er smertefuldt, så ka' det vel egentlig være lidt det samme .
Med mindre man er til den slags sæføli' :)
--
Servus,
Mr Eleganza

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-02 07:03

vandrehistorie, tror jeg

> [...]
> Og hvis det er smertefuldt, så ka' det vel egentlig være lidt det samme .
> Med mindre man er til den slags sæføli' :)

Det var en schlager der hed "Rør ved mig, så jeg føler at jeg lever" og en
begavet sangerinde læspede "Gør barn på mig, så jeg føler at jeg lever". Ret
sexet.

At fødselspersonalet farer til med epiduralblokader og halvnarkose , såsnart
de indledende støn ikke er efter bogen, gør hele
far-mor-fødselsforberedelsen til pjat.

Der er naturfolk, hvor faren går og lider helt som sin gravide kone i de 9
måneder - det kan man kalde empati.

Mht, ind kontra ud , så se på skeletter - symfysebenets åbning er altid så
den største pik bliver ikke stoppet af knogle. Bløde væv der mases rigeligt,
de heler sig selv, ala blå mærker. Men smerter/ubehag er som erotik-nydelse,
især noget der sker mellem ørerne.

Iøvrigt kan kæmpestore snegle( uden hus) fra min have kravle ind gennem små
sprækker i mit drivhus, så selv hvis symfyseknogleåbningen virkelig kunne
være for snæver til hestepikken, så er et jern jo ikke af jern, og hvor der
er vilje er der vej.
-------
Hvordan får en pige udløsning med en hund - dens fallos er da så
sytrådsagtig, at hendes klitoris må blive gnubbet meget, meget lidt og
indirekte. Er alt her i livet _fake_?

Fra : Lillie Brent

Dato : 31-05-02 01:01

Bo Warming skrev:
> [...]
>vil gerne høre at de ofte er sindsyge, impotente og ynkelige. Og det er de
>sikkert også ofte. Men næppe helt så ofte som dem uden statussymboler.

Du er inne på noe her med misundelse, men mange benekter vildt
denne påstand i et forsøk på å heve seg over problemet? *GGG*
(Se annet svar i tråden her... Hei Tomas O. og Henning... -)

>Jo mere selvtillid, jo bedre immunforsvar, jo bedre helbred.

Det er riktig, bare ikke ta med sex i samme åndedrag...

> [...]
>og måske jeg lægger andet i ordet selvtillid, end hvad andre gør.
>Det er som når man snakker om "sådan er nordmænd" og lignende.

Sikker riktig nok, og ofte legger man ulike meninger i de samme
ordene alt etter hva man har i tankene der og da, eller
situasjonen, eller hvordan man er vant med å bruke ordene. F.eks
når man kommer inn på tabuområder eller rasistiske bemerkninger
o.l.

>Men alligevel er det sjovt at famle sig frem til nogen tendenser, der nok
>ofte har en væsentlig sandhedsværdi,
>- hvis man er indforstået og lægger det samme i ordene!

Jo, jeg finner noen gullkorn hos deg iblant, selv om jeg ikke
skjønner en døyt av det meste... *G*

--
Lillie

Fra : Tomas O.

Dato : 31-05-02 01:10

Lillie Brent skrev:

SNIP
> Du er inne på noe her med misundelse, men mange benekter
> vildt denne påstand i et forsøk på å heve seg over problemet?
> *GGG* (Se annet svar i tråden her... Hei Tomas O. og
> Henning... -)

Du gør grin ikke?
SNIP
> Jo, jeg finner noen gullkorn hos deg iblant, selv om jeg ikke
> skjønner en døyt av det meste... *G*

Der er den ondelyneme langt imellem.

hilsen
Tomas
dk.snak.snik

Fra : Bo Warming

Dato : 31-05-02 06:25

> Jo, jeg finner noen gullkorn hos deg iblant, selv om jeg ikke
> skjønner en døyt av det meste... *G*

Er jeg så indforstået og uforståelig vedr DET MESTE?

At dit interesseområde næppe kan omfatte alle de bolde, jeg kan lide at have
i luften, er klart nok, men hvis noget er udtrykt
akademisk/kringlet/uforståeligt, så vil alle gøre mig en stor tjeneste hvis
de sender en privat mail, der udpeger det der fx var for meget telegramstil.

Hvad betyder *G* ?

Fra : Claus Fabritius

Dato : 31-05-02 10:13

> Er jeg så indforstået og uforståelig vedr DET MESTE?

Det er vist det hun skriver.

> Hvad betyder *G* ?

*G* har mere eller mindre samme betydning som en smiley. Det betyder
"griner", og indikerer, at personen har skrevet det med et smil på læben.
Det kan også være *S*, som betyder smiler, *SS* - smiler sødt, *SF* - smiler
frækt *<indsæt selv bogstaver>* - <indsæt selv betydning>.

/Claus
--
Live every day, as if it was your last.
- You could wake up dead tomorrow

Fra : JSC

Dato : 31-05-02 17:27

"Claus Fabritius" <c[underscore]fabritius@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Bo Warming" <Bo.Warming@spamfilter.dk> wrote in message
[cut]

> [...]
smiler
> frækt *<indsæt selv bogstaver>* - <indsæt selv betydning>.

Kig evt. på http://www.acronymfinder.com hvor du kan finde ufattelige mange
akronymer, som den slags kaldes :)
--
Mvh/Regards
Jan Skov

Fra : Mr Eleganza

Dato : 01-06-02 02:31

"JSC" <nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> wrote in message
| Kig evt. på http://www.acronymfinder.com hvor du kan finde ufattelige
> [...]

Jeg ved godt at det her er nok er meget OT, men jeg er arbejder i IT,
så jeg er vold med TLS's (Three Letter Acronyms) ;>
--
Servus,
Mr Eleganza

Fra : Bo Warming

Dato : 01-06-02 06:45

"Mr Eleganza" <mr_eleganza@spam.totalise.me.co.not.uk> wrote in message
> mange

Som barn havde vi røversprog i min baggård og vore indforståede ord holdt de
andre ude.

På det fraternity i Texas, hvor jeg boede et år, havde man særlige håndtryk,
kun til delta-kappa-epsilon overmennesker.

Jeg er glad for at have lært den glade *G* (som alle bruger, og man skal jo
hyle somde ulve man er iblandt)
i stedet for den fnidrede
men jeg taler og skriver helst et dansk som alle forstår, og
logebroderskabernes hemmelige estoteriske ritualer, er mig lidt imod.

Fra : Tomas O.

Dato : 01-06-02 08:30

Bo Warming skrevi <HbZJ8.13738$N46.604774@news010.worldonline.dk>

SNIP En smasse offtpoic

Gid du dog kunne være ontopic.

Tomas

Fra : Lillie Brent

Dato : 31-05-02 23:02

Bo Warming skrev:

>Er jeg så indforstået og uforståelig vedr DET MESTE?

Vel, "det meste" får jeg vel bide litt i mig... Men nå har jeg et
handicap i tillegg, da jeg sliter med det danske sprog i tillegg,
selv om det er ganske så likt norsk, er det ord og udtrykk som
gir meg problemer. Og jo, jeg må gi tabt iblant fordi du ofte
blir for "siterende" og filosofisk uten at jeg skjønner
sammenhengen eller hvor du vil hen med din utledning...

--
Lillie

Fra : Tomas O.

Dato : 01-06-02 00:24

Lillie Brent skrev:

> Og jo, jeg må gi tabt iblant
> fordi du ofte blir for "siterende" og filosofisk uten at jeg
> skjønner sammenhengen eller hvor du vil hen med din
> utledning...

Det er du ikke alene i

hilsen
Tomas
FUT snak.snik

Fra : Sine

Dato : 30-05-02 17:17

<SNIP>

> [...]
> med selvtillid at gøre - det handler i langt større udstrækning om
> empati og viljen til at følge den anden part, derhen hvor den anden

Blander mig lige her..

Ifølge mine erfaringer har selvtillid intet at gøre med kvaliteten af sex..

Flere af de fyre jeg kender, som vel at mærke har stor selvtillid, er
elendige i sengen.. Dem der ser godt ud, er vandt til, at pigerne render i
hælene på dem og de kan således vælge og vrage. De behøver ikke at "levere"
god sex, fordi de kan gå ud og vælge en ny i morgen.
Så er der også dem som har så højt selvværd at vi alle skal høre om det - om
disse fyre er gode i sengen skal jeg ikke kunne sige. Jeg har altid nået at
vende ryggen til, inden det er nået så vidt.. *G*
I øvrigt synes jeg kvaliteten af sex afhænger meget af hvad man forventer..
Nu er jeg ikke den store initiativtager når det kommer til sex, men jeg
leger gerne med.. Dvs. Er fyren til missionær stilling er det netop det han
får.. Er han derimod lidt mere modig, bliver kvaliteten af sexen også
anseelig mere spændende.. *SF*
Men er det så selvtillid når fyren tør mere end missionærstilling.. Eller er
det bare ren og skær eventyrlyst?

Angående pikstørrelser er jeg helt klart også mest til gennemsnit
størrelse.. Der kan godt dræbe lysten, når man ligger og er nervøs for at
fyren lader sig rive med, og banker pikken op i maven på en. Jeg syns i
hvert fald ikke det er rart når den støder imod.

Det var bare det jeg ville sige.. Hej hej..

- Sine,
som i øvrigt har været med før, men har været lidt på standby..

Fra : Flemming Thor Hansen

Dato : 29-05-02 20:33

Det er faktisk oftest sådan, at de der er store i slap tilstand vokser mindre i
stiv tilstand og omvendt.
Så forskellen mellem deres størrelse i stiv tilstand er som regel ret lille.
Jeg ved godt der er undtagelser.

Men det var blot for at sige, at man ikke kan sige ret meget om størrelsen i
stiv tilstand ud fra størrelsen i slap tilstand.

Flemming Thor Hansen

Fra : cybs

Dato : 29-05-02 23:21

"Flemming Thor Hansen" <fth@nospam_post3.tele.dk> skrev i en meddelelse news:4taafu46202pad73ujpg0s53ul9pc72r2f@4ax.com...
> Det er faktisk oftest sådan, at de der er store i slap tilstand vokser mindre i
> stiv tilstand og omvendt.

Oh - det var da godt at høre, at jeg ikke er ene om den
observation!

Men - hvad kalder man egentlig sådan én, der kan blive
både meget lille og meget stor? Jeg kom engang til
at bruge udtrykket "elastisk", men ku' så godt høre, at
det lød helt forkert - jeg skulle jo ikke trække i den (-;

MVH

cybs

Fra : Gudrun

Dato : 30-05-02 07:38

"cybs" <cybs@ofir.dk> ulejligede sig med at skrive:

> [...]
>at bruge udtrykket "elastisk", men ku' så godt høre, at
>det lød helt forkert - jeg skulle jo ikke trække i den (-;

Min datter på 7 år, havde lige læst (læser flydende og læser ALT hun
kommer i nærheden af) at penis ved lystfølelse svulmer op og bliver
stor og stiv, hvorefter hun kom ind og proklamerede at den sandelig
var en "forvandlingspind" næsten ligesom at transmogriffe, som hun
sagde...

Så enten en forvandlingspind eller en transmogrif...

Måske det er ordet? Ha ha...

Knus Gudrun, som grinte meget den eftermiddag *G*

Fra : Henning

Dato : 30-05-02 14:48

Gudrun wrote:

> [...]
> sagde...
>
> Så enten en forvandlingspind eller en transmogrif...

Længe leve neologismer *GGGGG*
Godt jeg havde sat kaffekoppen fra mig, den var bare
så slående

> Knus Gudrun, som grinte meget den eftermiddag *G*

Tak for jeg måtte grine med

MVH
Henning

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-05-02 19:49

On Thu, 30 May 2002 08:38:29 +0200,
Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote:
> Så enten en forvandlingspind eller en transmogrif...

Du glemmer vist at læse din Sten og Stoffer (Calvin and Hobbes).

En transmogrif er tingen der kan lave A om til B.

Den eneste transmogriffunktion en penis har er vel, at den kan
gøre en kvinde tyk og sørge for at hun får større bryster :)

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : cybs

Dato : 30-05-02 23:36

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> skrev i en meddelelse news:slrnafct0j.4sk.nospam@home.terminal.dk...

> [...]
>
> Den eneste transmogriffunktion en penis har er vel, at den kan
> gøre en kvinde tyk og sørge for at hun får større bryster :)

*S* Tak, Poul og Gudrun!
Og det er helt OK, jeg klarer mig fint med "forvandlingspind",
uden transmogrif-funktion (-;
Det var lige ordet jeg manglede!

cybs

Fra : Gudrun

Dato : 30-05-02 23:57

"Povl H. Pedersen" <nospam@home.terminal.dk> ulejligede sig med at
skrive:

>Du glemmer vist at læse din Sten og Stoffer (Calvin and Hobbes).

Ha ha... Jeps, ind imellem - men er ellers ret vild med dem, men du
glemmer vist at læse mine indlæg, for det var nu datteren på 7, som
sgade ovenstående *GGG*

>En transmogrif er tingen der kan lave A om til B.
>
>Den eneste transmogriffunktion en penis har er vel, at den kan
>gøre en kvinde tyk og sørge for at hun får større bryster :)

Tjaaa... Så'n kan man da vælge at se på den. Jeg kunne nu komme i
tanke om adskillige andre ting den kunne "transmogriffe"...*G*

Knus Gudrun

Fra : Bo Warming

Dato : 30-05-02 00:44

"Flemming Thor Hansen" <fth@nospam_post3.tele.dk> wrote in message
> Det er faktisk oftest sådan, at de der er store i slap tilstand vokser
mindre i
> stiv tilstand og omvendt.

Vokser mindre: %-vis eller absolut?

> [...]
> Men det var blot for at sige, at man ikke kan sige ret meget om størrelsen
> stiv tilstand ud fra størrelsen i slap tilstand.

Det er almindelig biologisk sund fornuft, at jo større slap, jo flere
celler, og jo flere celler, jo større når stiv.

Det er en klart vildledende vandrehistorie, at det skulle være særlig
chance for en rambuk, når pommefriten er lille før rejsning.

Men nogle slaskede kæmpesvabere rummer et relativt lille svulmelegeme og
lever ikke op til forventningerne.

Omvendt kan en lille en være stålsat og lutter svulmelegeme.

Veninder praler af deres elskeres store pikke, og næppe nogen har sagt nej
til at en stor forsøgtes indladt, hvis hun havde lyst til sex med ham.Og mon
ikke forsøget så altid er lykkedes.Selvom den _helt_ store udvidelse kræver
9 måneders vævsforandringer

Den skal være meget lille, for at den ikke kan rage ind og gnubbe mod
clitoris, og det er nok det vigtigste, hvis vibrationerne er gode, psykisk.

"At gørelse er vigtigere end størrelse" , er nok sandt - men måske
størrelse giver selvtillid og det får manden til at føre sig sexet frem, så
gørelsen bliver bedre. Jeg tror dog, at hvis selvtllidsfaktorer skal
fordeles på krop, penis, veltalenhed, indtægt så er forholdet ca 33-1-33-33

At en kort skede og en lang fallos skulle kunne være et problem, tvivler jeg
på - ofte når manden slet ikke i bund og det har de det begge fint med, og
hvis hun siger stop, så kan vist alle finde en "arbejdsgang" hvor kun en
passende lille del af kalorius dypper sig skiftevis helt og halvt.

Ved nogen om vaginal-orgasme kan bevises at være anderledes end
clitoris-orgasme, sådan som det engang var mode at påstå?
- videnskab er svær, men kan nok udføres, men erfarne, åbenhjertige,
nysgerrige elskere kan nok finde vægtigere sandheder end forskerne.
At det hele sker mellem ørerne, tror jeg ret meget på.

Fra : Tope

Dato : 29-05-02 21:29

> [...]
> Jeg nævnte det lige overfor kæresten, og hun syntes ikke, at det lød
> særlig rart med sådan en lang en. (Det kan selvfølgelig bare være noget

Hmmm...

Som bøsse synes jeg for en gangs skyld at jeg har lyst til at kommentere
noget herinde.....

Jeg er ret vild med store pikke - gerne både tykke og lange. Mange bøsser
udtrykker beundring for størrelse generelt - faktisk kan man i diverse
chat-rooms for mænd, der kan li' mænd, næsten altid se, at der bliver spurgt
til størrelse. Når man har en pik på mere end 18 cm skriver fyrene ofte
størrelsen i deres chat-navn (f.eks. "Kbh 19cm") - dette indikerer vel at
mange, som jeg, er ret fascinerede af størrelsen i sig selv.

Når det er sagt, ja så kan alt vel blive for stort, jeg har en enkelt gang
mødt en fyr med en svaber på ca. 25 cm og ret tyk - det var faktisk for
meget af det gode.

Når jeg skal bolles, vil jeg helst have at fyrens pik er stor, selvom jeg
faktisk også dér har grænser.

Tilbage til det oprindelige issue; sex med fyre som har store pikke er ikke
noget problem, snarere tværtimod. Og skal jeg lige sige at jeg er kæreste
med verdens mest vidunderlige mand, som er såkaldt "almindeligt" udrustet og
sex med ham er fantastisk.

Venlig hilsen

Torsten

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-05-02 11:01

Michael Døj <LIONdoej@esenet.dk> stjal båndbredde med følgende:
[klip]
> Jeg nævnte det lige overfor kæresten, og hun syntes ikke, at det lød
> særlig rart med sådan en lang en. (Det kan selvfølgelig bare være
> noget hun siger for at gøre mig glad, hæhæ :)

Har du nogensinde set en film med Rocco? Det skulle vist besvare dit
spørgsmål

--
-Jens B.

Fra : Tope

Dato : 02-06-02 20:19

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 03-06-02 17:54

[Michael Døj | Thu, 30 May 2002 11:08:46 +0200]

> [...]

>Det må da være temmelig svært for gutten at dyrke sex med sin
>kæreste (som i øvrigt er en meget spinkel pige).

En forskel du må huske, er at penis'er ikke vokser proportionalt; de små
kan vokse meget og de store kan vokse lidt.

Selvom en tissemand på 7 cm. slap kan vokse til en pik på 21 cm. stiv,
betyder det ikke at "dyret" på 25 cm. vokser til 75, vel?

Derudover ER den kvindelige vagina ganske elastisk, så hvis han ikke er
for voldsom, klarer hun det sikkert...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Kaos

Dato : 05-06-02 07:59

tja...efter at have læst denne tråd er jeg sgu glad for min middelstørrelse

Ikke for stor og ikke for lille = ikke så mange bekømringer

Men som en veninde siger:
"Hellere lille og rundt, end stor og ondt"

/Kaos