Send en Protest til EU
Fra : Gaardsøe

Dato : 29-05-02 08:47

Her bliver man opfordret til at sende.. protest til EU.
http://www.alledyrsfrihed.dk/

Min er sendt..

Mvh. Lars

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 29-05-02 12:54

Da jeg sendte en protestmail fik jeg dette svar:

----
-- Som svar på de sidste par dages presse dækning af salg af hunde- og
katteskind.

Skindhuset tager stærkt afstand til den måde katte og hunde blev behandlet
på i TV2 udsendelsen mandag aften.
Skindhuset har ikke importeret hverken hunde- eller katteskind de sidste år,
og agter ikke at gøre det. Ligeså har vi ingen hundeskind og har stoppet
salget af katteskind.

Som svar på anklagen om at Finn Raccoon (Finsk Vaskebjørn eller Mårhund) er
et andet navn for en hund, så er en Finn Raccoon i familie med en mår og
lever vildt. Den kommer oprindelig fra Østasien, men er udsat i Østeuropa,
hvor den har bredt sig vestpå.

Venlig hilsen

Skindhuset
---

Hilsen Vibeke L

Fra : Nina El Falaki

Dato : 29-05-02 15:28

Efter en tur på Skindhusets hjemmeside
http://www.skindhuset.dk/default.asp?Action=Menu&Item=102 kan man
gudhjælp'me læse:

Skindhuset - Værd at besøge
Kataloget viser kun et udvalg af vort omfattende sortiment. Skindhuset
er et besøg værd: Her bliver du inspireret og får ved selvsyn overblik over
de mange muligheder i skind og læder. Vi lagerfører bl. a.:
Kanin, vildhund, kat, opossum, persianer, gedekid, lam, wallaby, sæl,
odder, nutria, chinchilla, ilder, kalv, yak-okse, ren, elg, gnu, antilope og
mange andre pels-, og dekorationsskind.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3cf4c18c$0$14575$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...

Fra : Kosmonauten

Dato : 29-05-02 15:34

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kanin, vildhund, kat, opossum, persianer, gedekid, lam, wallaby, sæl,
> odder, nutria, chinchilla, ilder, kalv, yak-okse, ren, elg, gnu, antilope

Hej Nina,
det er sku da afskyelig læsning.
Men selv hunde og katte i europa er i farezonen, men det er jo ikke noget
nyt, mindes en historie om en hundeejer som var blevet tilbudt en formue for
en Sct. Bernhard.
Næh du, lad os give dem "Soya på rullen!"
Hygge
Martin & Laika