SMS
Fra : ivanovic1

Dato : 29-05-02 08:25

Teledanmark og Sonofon har sørget for at lukke for alt hvad der hedder
gratis afsendelse af sms via nettet.

Er der nogle der kan hendvise til en hjemmeside, hvor man kan sende
gratis sms eventuelt en hjemmeside i udlandet, hvor man kan sende til
DK.

Med venlig hilsen Ivanovic

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 29-05-02 09:00

"ivanovic1" <ivanovic1.news@kandu.dk> wrote in message
> Teledanmark og Sonofon har sørget for at lukke for alt hvad der hedder
> gratis afsendelse af sms via nettet.

Det må du ikke fortælle min telefon, den modtager da fint email->SMS via
Sonofon.

-Michael

Fra : Thomas

Dato : 29-05-02 12:57

www.sendsms.dk

Virkede da for 20min siden

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 29-05-02 13:34

Hej,

"Thomas" <ku744@kursus.viborhs.dk> wrote in message news:ad2fm6$a4g$1@news.net.uni-c.dk...
> www.sendsms.dk
>
> Virkede da for 20min siden

Har lige prøvet den til mit Telmore-nummer. Efter 10 minutter er der endnu ikke
kommet nogen SMS frem.

Prøvede så www.besked.dk. Her kom SMS'en frem efter 30 sekunder.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 29-05-02 18:27

> Teledanmark og Sonofon har sørget for at lukke for alt hvad der hedder
> gratis afsendelse af sms via nettet.

Ukorrekt.
Du kan sende til TDC fra http://web.icq.com/sms & http://www.myorange.dk

Sonofon (og Telia & Orange for den sags skyld) kan du sende til fra
enhver SMS-sender

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil...!

Fra : Claus Rolsted

Dato : 01-06-02 18:51

"Michael Kjærsgård" <webmaster@post10.zzn.com> skrev i en meddelelse
> Ukorrekt.
> Du kan sende til TDC fra http://web.icq.com/sms & http://www.myorange.dk
>
> Sonofon (og Telia & Orange for den sags skyld) kan du sende til fra
> enhver SMS-sender

ICQ kan ikke sende til Orange-telefoner.

--
mvh. Claus Rolsted
Vespa ET2 - kommer sommer, kommer mc-kort