MS Windows
briani 27239
Fravalg af Caps Lock
Fra : Dan Andersen

Dato : 29-05-02 08:07

Hvorledes kan man deaktivere Capsl Lock i WIN2000? Jeg kommer ofte til at
ramme tasten og da den er et levn fra de glade telegraf/telex dage, så er
tasten kun til besvær.

mvh. Dan Andersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-02 08:48

<http://www.swynk.com/winscript/DOCS_CapsLock.asp>

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 29-05-02 17:31

On Wed, 29 May 2002 09:48:12 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

><http://www.swynk.com/winscript/DOCS_CapsLock.asp>

Nej, det hjælper ikke rigtigt. Det deaktiverer ikke tasten, men
emulerer at man trykker på den.

Det eneste rigtige er at pille den af. Det er også OS-uafhængigt.
--
Per K. Nielsen