er der nogen der kender 3410 ??
Fra : lars

Dato : 29-05-02 07:08

Hej alle

er der nogen der kender til 3410 ??

er det en god telefon
og hvad kan det java bruges til ??

hilsen
lars

Fra : Fischer

Dato : 29-05-02 07:48

> er der nogen der kender til 3410 ??
> er det en god telefon

Til hvad?
Jeg vil tro at man både kan ringe til- og fra den i udmærket kvalitet.

> og hvad kan det java bruges til ??

Spil!
Nokia 3410 er vel mest en gameboy med indbygget mobiltelefon.

*Fischer

Fra : Ham selv !

Dato : 29-05-02 16:23

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> Til hvad?
> Jeg vil tro at man både kan ringe til- og fra den i udmærket kvalitet.

> Spil!
> Nokia 3410 er vel mest en gameboy med indbygget mobiltelefon.

Hvad skulle forskellen så være på 3410 & 3510 ?

Glenn

Fra : Christian Larsen

Dato : 29-05-02 18:22

Hej.

I 3510 er der polyfonisk ringetoner.

I 3410 er der Java.

Fra : MiN

Dato : 29-05-02 21:46

"Ham selv !" <(delete_this)frezee@iname.com> skrev i en meddelelse

> "Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> Hvad skulle forskellen så være på 3410 & 3510 ?

http://www.nokia.dk eller http://www.nokia.com

// Marc

Fra : B. Dam

Dato : 29-05-02 23:47

* Nokia 3310 kr. 399,-
* Nokia 3330 kr. 1299,-
* Nokia 3410 kr. 899,-
* Nokia 3510 kr. 1499,-

Størrelse
113 x 48 x 22 mm, 97 cc
113 x 48 x 22 mm, 97 cc
115 x 49 x 22.5 mm, 100 cc
118 x 42-50 x 18-21 mm, 98 cc

Vægt
133 g (med standard batteri)
133 g (med standard batteri)
114 g (med standard batteri)
105 g (med standard batteri)

Batteri
BMC-3, 900 mAh, NiMH
BMC-3, 900 mAh, NiMH
BLC-1, 825 mAh, ukendt
BLC-2, 950 mAh, Li-Ion

Standbytid
55t - 260t
55t - 260t
55t - 260t
Op til 13 dage

Taletid
2t 30m - 4t 30m
2t 30m - 4t 30m
2t 20m - 4t 10m
2t 30m - 4t 30m

WAP
Nej
Ja (v1.1)
Ja (v1.1) + Push
Ja (v1.2.1) + Push

MMS
Nej
Nej
Nej
Ja

GPRS
Nej
Nej
Nej
Ja

JAVA
Nej
Nej
Ja
Nej

Spil
4 (Snake II, Pairs II, Space Impact, Bantumi)
5 (Snake II, Pairs II, Space Impact, Bantumi, Bumper)
5 (Snake II, Space Impact, Bantumi, Bumper, Link5 + 1 personligt
spil via JAVA)
5 (Space Impact II, Bumper, Link5, Kart Racing, Dance2Music)

Intern hukommelse
Nej
100 navne
200 navne
500 navne
(I stil med 62xx serien)

Ringetoner
35 standard og 7 personlige
35 standard og 7 personlige
35 standard og 7 personlige
20 alm. og 15 polyfoniske. Plads til yderelige 15 polyfoniske eller
endnu flere alm.

Kalender
Nej (Kun 10 påmindelser)
Nej (Kun 10 påmindelser)
Nej (Kun 10 påmindelser)
Ja (100 - 500 bemærkinger, alt efter størrelse og udnyttelse af
hukommelse

Fra : Daniel-San

Dato : 30-05-02 10:37

Det var sgu' præcist til punkt og prikke - Thumbs up for den

Fra : Ham selv !

Dato : 30-05-02 17:35

Den bukker jeg sgu også for !!

Takker !

Fra : B.Ikkala

Dato : 31-05-02 09:30

Thu, 30 May 2002 00:46:31 +0200, "B. Dam" <mob51641@orangenet.dk>

Imponerende flot liste ... !

Har selv været inde på Nokia's hjemmeside og kigge - IMHO er
oplysningerne dog lidt mangelfulde / svært tilgængelige.

Jeg kan f.eks ikke finde hvilke telefoner der både har indbyget modem
og mulighed for infrarød forbindelse.

Jeg kender 6210 / 6310 men derudover kan jeg ikke rigtig finde nogen,
især ikke blandt de nye modeller ... har du overblik over det ?