Totala Annihilation
Fra : Emil Hempel \(Suppor~

Dato : 29-05-02 01:33

Hvorfor blive ved med at udvikle nye spil??? Det bedste blev udgive i
1997...

Totala Annihilation!!! Prøv det!!!

PS. det er stradegi! Det er stadig mange aktive grupper som udvikler til
dette spil!

Mvh. Emil

Fra : Ulrik

Dato : 29-05-02 11:22

"Emil Hempel (Support2pc.dk)" <emil@support2pc.dk> wrote in message
> Hvorfor blive ved med at udvikle nye spil??? Det bedste blev udgive i
> 1997...
>
> Totala Annihilation!!! Prøv det!!!

Hehe, det hedder sku da Total !

> PS. det er stradegi! Det er stadig mange aktive grupper som udvikler til
> dette spil!

Vi har spilt det, men vi andre lever jo i nuet

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 29-05-02 11:29

> Hehe, det hedder sku da Total !

> Vi har spilt det, men vi andre lever jo i nuet

Hehe, det hedder sku da spillet !

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 29-05-02 11:44

Henrik Steen Larsen wrote:

> Hehe, det hedder sku da spillet !

Hehe, det hedder sgu da 'sgu'.

Mvh. Jacob.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 29-05-02 11:23

In article <3cf421bb$0$11943$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
Emil Hempel \(Support2pc.dk\) claimed the following:
> Hvorfor blive ved med at udvikle nye spil??? Det bedste blev udgive i
> 1997...
>
> Totala Annihilation!!! Prøv det!!!

Jeg synes også det er totalt sejt, har brugt mange timer på det.

Jeg fik dog aldrig prøvet TA: Kingdoms - er det noget ved?

--
Anders Vind Ebbesen
What I need is a list of specific unknown problems we will encounter.

Fra : Notahe

Dato : 29-05-02 12:05

"Anders Vind Ebbesen" <spam@boomer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes også det er totalt sejt, har brugt mange timer på det.
>
> Jeg fik dog aldrig prøvet TA: Kingdoms - er det noget ved?

Jeg synes det er bedre. Men jeg kan også bedre lide Fantasy.
Og jeg spiller det stadig med stor fornøjelse på min bærbare.

/N

Fra : Cleaner

Dato : 29-05-02 13:47

snip
>Jeg fik dog aldrig prøvet TA: Kingdoms - er det noget ved?

Nej!

Cleaner

Fra : Karsten Borchers

Dato : 29-05-02 13:24

> [...]
> 1997...
>
> Totala Annihilation!!! Prøv det!!!
>
> PS. det er stradegi! Det er stadig mange aktive grupper som udvikler til

Big Bertha var det første der ringede da jeg så headeren :D
Damn jeg brugte mange timer på det fortræffelige game dengang.
Hmm.. måske man skulle rode det frem af gemmer igen. Har du nogle gode links
til diverse addon's ?

Karsten Borchers

Fra : Cleaner

Dato : 29-05-02 21:06

snip
>Har du nogle gode links
>til diverse addon's ?

Her: http://www.unituniverse.com/

Cleaner

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 29-05-02 19:29

Jeg er fuldt enig. Total Annihilation er virkelig et fedt spil ligesom
StarCraft. Jeg har selv spillet (TA) men ved at der eksisterer en udvidelse.
Er der nogen, der ved hvor jeg kan få fat i sådan en (originalt helst)?

Jacob Christiansen

Fra : Jesper Hylling

Dato : 29-05-02 23:34

"Jacob Christiansen" <jaquilo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
udvidelse.
> Er der nogen, der ved hvor jeg kan få fat i sådan en (originalt helst)?

Hvornår forstår folk at kongen af RTS genren hedder Homeworld?

Ja, TA var/er et fedt spil. Ikke så meget på grund af de mange fede og
forskellige enheder, eller de mange udvidelsesmuligheder, men fordi det er i
3d! Jeg forstår ikke hvorfor StarCraft og andre spil, som kom EFTER TA var
lavet med 2d grafik...