MS Windows
briani 27239
Trådløs mus receiver lyser ikke
Fra : Benny Dein

Dato : 28-05-02 21:04

Jeg har anskaffet mig en Mr. Platinium trådløs mus.

Ifølge vejedningen skal man bare lægge batterier i musen, tilslutte
receiveren til ps/2 porten og starte pc'en.

Herefter skulle dioden i receiveren lyse.

Man skal så indstille frekevensen ved at trykke på en lille knap på de to
enheder og derefter anvende musen.

Hos mig, på to forskellige computere, en laptop og en desktop, kan jeg ikke
få musen til at virke. Der er ingen lys og musen virker ikke.

Der er ingen markør på skærmen, når musen er sat til og jeg starter
computeren.

Hvordan kan jeg komme i kontakt med den nye mus?

Mvh. Benny

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-05-02 23:16

"Benny Dein" <bennyremove@thisdein.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har anskaffet mig en Mr. Platinium trådløs mus.

> Hvordan kan jeg komme i kontakt med den nye mus?

Jeg har ikke løsningen, men jeg kan fortælle at jeg netop i dag har været
hos nogen, der havde nøjagtig samme problem med samme mus, købt i Føtex. De
købte en anden hos mig, og går tilbage med den defekte mus.

Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Hagman

Dato : 29-05-02 00:17

Har lige præcis oplevet det samme som Ole.
Endda samme butik.
Tale om Deja Vu :)

Hagman.

Fra : Benny Dein

Dato : 29-05-02 08:40

Tak for det!

Min mus...

Ja den er også fra Føtex!

Mvh. Benny

Fra : Benny Dein

Dato : 29-05-02 08:57

Til information:

Jeg har fået oplyst fra Føtex, at der er en fejl i vejledningen.

1. Der er ingen lys i modtageren, når man kobler den på pc'en og booter. Den
skal kun lyse, når der sendes signaler fra musen (musen bevæges) og efter at
de første gang er blevet synkroniserede.

2. Kontakterne på undersiden af modtager og mus skal holdes nede samtidigt
for at synkronisere.

Med disse in mente skulle det virke. Jeg har ikke selv prøvet endnu.

Mvh. Benny

Fra : Ole Axelsen

Dato : 29-05-02 09:07

"Benny Dein" <bderemovethis@edbgruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at synkronisere.
>
> Med disse in mente skulle det virke. Jeg har ikke selv prøvet endnu.

Den mus jeg havde fat i, virkede slet ikke. Den nye vejledning fortæller jo
bare det der er normalt for trådløse mus.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.