Leveringstider Tiscali ADSL
Fra : JR

Dato : 28-05-02 20:46

Det ser ud til at de er klart billigere end TDC men hvor længe skal man vente på levering?

Er der stadig TDC chikane m.h.t. installation??

JR

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-05-02 21:04

"JR" <jr@NOSPAMradmer.dk> wrote in message
> Det ser ud til at de er klart billigere end TDC men hvor længe skal man
vente på levering?

Der er inkluderet telefon abonnement med TDC BB|adsl hvis det er det du har
kigget på...

Jeg mener faktisk at Opasia Netexpress er billigere... Såfrem du kun vil
kigge på prisen.

Men ulempen er jo så, at du skal have et telefonabonnement hos TDC

> Er der stadig TDC chikane m.h.t. installation??

Hvorfor skulle de det?

Hvis der er noget idag, er det vel administrations problemer. Enten hos
Tiscali eller TDC

Fra : XoDeus [DK]

Dato : 29-05-02 07:54

For at have Tiscali ADSL behøver man ikke have telefon abbonement hos TDC.
Det eneste du skal have er et telefonstik og din nærmeste nabos
telefonnummer. Det finder de Dig igennem. Leveringstiden er lang. Jeg har
ventet siden d. 15/11 fordi de mangler noget hardware på centralen og endnu
har jeg ikke fået mit adsl. Men linien er blevet testet herfra og jeg har
ikke TDC Fastnet abbonnement.

XoDeus

Fra : SteenStilling

Dato : 30-05-02 20:36

"JR" skrev d. 28-05-02 20:46 dette indlæg :
> Det ser ud til at de er klart billigere end TDC men hvor længe skal
man vente på levering?

> Er der stadig TDC chikane m.h.t. installation??
>
> JR

Hej!
Jeg har min teleforbin. hos GET2NET, og min adsl hos Tiscali.
Da jeg "købte" adsl hos Tiscali var ventetiden små 14 dage, inden TDC
kom og satte et stik op hos mig.
Steen Stilling

http://www.kandu.dk/