Asus P4S533 nogle problemer iforhold til P~
Fra : testpersonen

Dato : 28-05-02 19:56

Hejsa NG..

Jeg er nu så fandens træt af mit bundkort P4S333 så jeg vil lige spørge om
nogle har haft problemer OVERHOVEDET med storebroren 533 ??
Hvis i har haft problemer hva skyltes det og hva løste problemet ?

Og hvis nogle skulle være i tvivl.. ja så har jeg snart et P4S333 mobo
tilsalg....

Testpersonen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 29-05-02 11:44

testpersonen wrote in

> [...]
> spørge om nogle har haft problemer OVERHOVEDET med storebroren
> 533 ?? Hvis i har haft problemer hva skyltes det og hva løste

Du har klaget meget over dit Asus board. Sidst da jeg havde problemer
sagde du også jeg havde købt et skod board. Du havde lært en del
negativt om P4S333 inde på http://www.asusboards.com/, hvorfor kigger
du ikke derinde om der er erfaringer?

Personligt tror jeg du får de samme problemer. Jeg kiggede gamle
tråde igennem hvor du havde problemer. Der var da mange
løsningsforslag du ikke fulgte op på.

Hvorfor dropper du ikke ASUS helt?

Hvad skal du have for det gamle brædt?

Fra : Anders Hansen

Dato : 29-05-02 12:56

Hej

Jeg har P4S533 med en 1.6A CPU. Jeg har ikke haft nogen problemmet med det
endnu.

Anders Hansen
anders_hansen@tune.dk

Fra : testpersonen

Dato : 29-05-02 19:20

"Palle Hans Jensen" <palle@image.dk> wrote in message
> Personligt tror jeg du får de samme problemer. Jeg kiggede gamle
> tråde igennem hvor du havde problemer. Der var da mange
> løsningsforslag du ikke fulgte op på.

jeg har skam prøvet alt jeg har fået forslået.. derfor behøver jeg vel ikke
skrive om det ?
Faktisk er det eneste jeg mangler og starte bundkortet kun med bundkort..
men så er jeg jo ligevit...

> Hvorfor dropper du ikke ASUS helt?
> Hvad skal du have for det gamle brædt?

Jeg har set meget på gigabyte's nye.. men ingen 2700ddr ram support :( af
hva jeg så'n lige har set...
Og hva skal jeg have for mit gamle brædt.. 600,- ??

Testpersonen