Klub Gaffa
Fra : Troels

Dato : 28-05-02 19:28

Hej
Er der nogen der allerede har meldt sig ind i Klub Gaffa (klub.gaffa.dk) der
kan fortælle om det er noget ved "på den anden side"?

/TRoels

Fra : Jakob Strandgaard An~

Dato : 29-05-02 11:12

Jeg har være med til at udarbejde min hovedopgave på datamatiker studiet,
omkring den her klub. Det bliver nok noget med at det bliver lavet nogle
specielle koncert arrangementer, og andre rabat ordninger. Det var mange
ider på bordet, men det var helt tilbage november sidste år, så hvad det
helt konkret er blevet til ved jeg ikke.

Fra : Troels

Dato : 29-05-02 16:36

> [...]
> ider på bordet, men det var helt tilbage november sidste år, så hvad det
> helt konkret er blevet til ved jeg ikke.

Ok, det ser ud til de vil have nogle rabatter til koncerter, men hvis det
udelukkende er koncerter i kbh. vil jeg nok lige overveje lidt inden jeg
melder mig ind.

/Troels

Fra : Stig Nygaard

Dato : 29-05-02 19:43

Hej Troels

Troels wrote:
> Hej
> Er der nogen der allerede har meldt sig ind i Klub Gaffa (klub.gaffa.dk) der
> kan fortælle om det er noget ved "på den anden side"?

Lige nu ser indholdet sådan ud efter du har logget dig ind:

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

http://www.rockland.dk/ - reconstructing time...
http://bandlist.dk/
http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html - Bedre (D)HTML

Fra : Troels

Dato : 29-05-02 19:53

> Lige nu ser indholdet sådan ud efter du har logget dig ind:

Er det rigtigt???
Så tror jeg sgu jeg sparer pengene lidt endnu....

/Troels