Taber en reje sin skal ?
Fra : Unlimited

Dato : 28-05-02 17:55

Hejsa

Jeg har for 3-4 uger siden købt 5 rejer til at rydde lidt op i mine alger...

Der er en der er hoppet ud af akvariet..og så forleden dag så jeg en skal
fra en reje...Er det fordi den er blevet spist..Eller skifter de skaller
ligesom en slange skifter skind ??

-Flemming

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 28-05-02 21:02

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> fra en reje...Er det fordi den er blevet spist..Eller skifter de skaller

Jeps de vokser også, men det gør deres skal ikke, så den skifter de en gang
imellem.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Unlimited

Dato : 28-05-02 21:32

> Jeps de vokser også, men det gør deres skal ikke, så den skifter de en
gang
> imellem.

Hehe..Så var det nok derfor der lå en "død" reje på bunden..Og jeg stadig
kan se alle 4 hvis jeg er heldig

-Flemming