HD kører i GTA3
Fra : Rasmus S

Dato : 28-05-02 17:48

Min HD snurer næsten konstant når jeg kører spillet. Det giver hele tiden
små hak i grafikken når jeg kører, jeg er ved at blive skør. Jeg har
installeret den patch der retter grafikken da jeg havde den typiske
Nvidia/XP fejl med grafikken i starten.
Jeg har netop reinstalleret WinXP for at komme af med fejlen, men det sker
stadig!.
Jeg har nyeste Via pakke inde + DX8.1 og alle opdateringer til XP. HD'en er
defragmenteret til spidserne og alt i bios + diverse er sat til optimal
konfiguration.
Jeg har skiftet rundt på diske/CDROM og prøvet alt mht. master/slave ...
intet resultat.
Hvorfor snurer den skide disk hele tiden??? ... jeg går snart amok, vil bare
spille det spil!

System:

WinXP Home Edition, alt opdateret.
Athlon XP 1900+
MSI KT3 Ultra
512MB PC2700
GeForce4 Ti4200
Seagate Barracuda IV
Nvidia 29.40 drivere, har også prøvet 28.32

mvh

Rasmus S

Fra : Kasper Petersen

Dato : 28-05-02 19:02

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> GeForce4 Ti4200
> Seagate Barracuda IV
> Nvidia 29.40 drivere, har også prøvet 28.32

Har du installeret Office Xp???

Fra : Rasmus S

Dato : 28-05-02 19:05

"Kasper Petersen" <fam-petersen2001@12move.dk> wrote.

> Har du installeret Office Xp???
Nej, ingen software installeret.

Mvh

Rasmus

Fra : Improve.dk

Dato : 29-05-02 08:38

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> intet resultat.
> Hvorfor snurer den skide disk hele tiden??? ... jeg går snart amok, vil

Sørg for at indexing service ikke er slået til. Du kan gøre dette under
tilføj/fjern windows software.

/Mark

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 29-05-02 23:39

> Sørg for at indexing service ikke er slået til. Du kan gøre dette under
> tilføj/fjern windows software.

Ja det er heldigt - men hvad så når min computer gør det i Windows ME ?

XP1800+, 256 mb ram, 40gb Maxtor 5400rpm hd, Geforce4 mx440.

Det er harddisken der "jolrer" løs, og får spillet (samt de mp3 filer jeg
har smidt
til spillet) til at hakke. Jeg ved GFX'et er stort nok da der også bliver
hakkeri i
640*480 med laveste antal detaljer... (og trails off) - og hastigheden når
der ikke
hakkes er rundt regnet den samme i 1024*768 som i 640*480...

//Troels