MS Windows
briani 27239
Hjælp ønskes: FTP problemmer igen, igen
Fra : Kenneth

Dato : 28-05-02 17:42

Hej alle.

Håber jeg kan få noget hjælp med dette lille problem.

Jeg bruger windows XP Home ED og har sat en FTP server op at køre (
Bulletproof FTP server )
Alle 3 maskiner kører med XP.
Mit problem er nu at når jeg prøver at uploade fra mine 2 andre computere
til serveren kan det maks. ske med en hastighed af 60 Kb/s.
Jeg kører med et 100 Mbit netkort i alle 3 maskiner.
Når jeg henter fra serveren kommer hastigheden op på ca. 6500 Kb/s så der er
der ingen problemmer.
Hvad kan dette skyldes ? Nogen der ved det ? Eller bare har et bud på hvad
der kan være galt ?
Jeg har prøvet med andre FTP servere men med samme resultat...!

Hilsen

Kenneth.

Fra : ha

Dato : 28-05-02 17:48

> Hvad kan dette skyldes ? Nogen der ved det ? Eller bare har et bud på hvad

Hvilken forbindelse har du. Almindeligvis er upload
hastighed langsommere end download, f.eks.
1000/256, 512/128 o.s.v.

mvh
ha

Fra : Kenneth

Dato : 28-05-02 18:27

Der er tale om et internt netværk.

Det er det som er problemmet. Havde det så bare været via internet så kunne
jeg forstå den lave upload hastighed.

Men når jeg kan hente fra serveren med 6500 (ikke 65) kb/s forstår jeg ikke
hvorfor jeg er begrænset til kun at uploade til serveren med 60 kb/s

Mvh.
Kenneth

Fra : Kenneth

Dato : 30-05-02 17:48

Slet ingen som har et evt. svar på hvad problemmet er ?

Mvh

Kenneth