3+ og Famillien Addams 3
Fra : Per K

Dato : 28-05-02 15:35

Var der andre der lagde mærke til den gevaldige bøf de lavede i teksterne ?
Iflg 3+ må Fætter It have fået foretaget en kønskifte operation, for han hed
Kusine It
Selv om han flere gange også blev omtalt som: He, stod der Hun i teksterne.
Uuuups.

Venligst Per

Fra : Michael [2800]

Dato : 28-05-02 15:43

> [...]
hed
> Kusine It
> Selv om han flere gange også blev omtalt som: He, stod der Hun i
Det er da vist ikke kun TV3 der lave den slags ups'er, tv-danmark1 & 2 har
vist ikke kunne tekste en hel film uden at lave mindst en håndfuld bøffer,
det er desvære standard i dag.

/md

Fra : N/A

Dato : 28-05-02 17:45

Fra : Michael [2800]

Dato : 28-05-02 17:45

> Den største bøf, er vel stadigvæk, at de overhovedet viste den film.
*LL*

Fra : psycrow

Dato : 28-05-02 20:42

På den anden side ser det ud til at der rent faktisk er seere til den slags
bræk. Og hvorfor ikke? Hvis du vil se en elendig film (og ja, jeg
forbeholder mig retten til at udtale mig om filmens kvalitet, selvom jeg
aldrig har set den), kan du jo ligeså godt gøre det med stil: i fullscreen
og med masser af reklamer...jeg bli'r helt sulten

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 28-05-02 21:14

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> aldrig har set den), kan du jo ligeså godt gøre det med stil: i fullscreen
> og med masser af reklamer...jeg bli'r helt sulten

Måske fordi den første var god, og den anden kunne ses. Men efter de har
skiftet det meste af holdet ud, så var der ikke så meget tilbage.
Tim Curry havde afløst Raul Julia (som er død). Og Chistina Ricci som
Wedensday så man heller ikke noget til.

Magnus

Fra : Tim Christensen

Dato : 31-05-02 18:02

"psycrow" <bozo@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
> aldrig har set den), kan du jo ligeså godt gøre det med stil: i fullscreen
> og med masser af reklamer...jeg bli'r helt sulten

Nu er fullscreen vel det korrekte format, den blev jo lavet direkte til
vidio.

Mvh

Tim

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 31-05-02 18:28

"Tim Christensen" <icecone@worldonline.dk> wrote in message

> "psycrow" <bozo@worldonline.dk> wrote in message

> slags
> >
> Nu er fullscreen vel det korrekte format, den blev jo lavet direkte til
> vidio.

Hvis det er den der hedder "Addams Family Reunion" er det ifølge IMDb
rigtigt - men det taler jo heller ikke ligefrem for kvaliteten. Den har en
rating på 3.5/10 på IMDb med 197 stemmer, hver 4. har ratet den til 1.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Kasper Aae

Dato : 28-05-02 20:29

On Tue, 28 May 2002 16:34:45 +0200, "Per K" <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>Kusine It
>Selv om han flere gange også blev omtalt som: He, stod der Hun i teksterne.

Det har sikkert noget at gøre med at "cousin" og "kusine" er så ens.
Men ja, hvis man ikke ved at "cousin" kan betyde begge dele, er det
nok ikke lige oversætter, der er ens mest egnede job.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Robert Eriksen

Dato : 28-05-02 21:33

Kasper Aae wrote:

> Det har sikkert noget at gøre med at "cousin" og "kusine" er så ens.
> Men ja, hvis man ikke ved at "cousin" kan betyde begge dele, er det
> nok ikke lige oversætter, der er ens mest egnede job.

Man har IMHO et væsentlig større problem hvis man ikke ved at "He"
betyder "Han".

Men så blev filmen måske, omend ufrivilligt, lidt sjov at se ;)