Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Død over Japan Photo!!!!!!! :-((((
Fra : Langgaard

Dato : 28-05-02 15:32

Hej

Japan foto er helt igennem noget der kører på kanten af hvad der er moralsk
forsvarligt.

Jeg var i min egenskab af formand for Aalborg fotoklub, med til at arrangere
et stort fotomaraton i samarbejde med Aalborg kommune. Alle fotohandlere var
inviteret, ved første møde dukkede IB NØRHOLM PEDERSEN (Mr. Japan
foto) også op, jeg forelagde da, at Aalborg fotoklub ikke kunne deltage hvis
Japan foto fik sit logo på plakaterne, sammen med klubbens logo. Så skred
IB, og det blev et maraton uden svindel ! ))))))

Mr. Japan foto, har udtalt til mig, da jeg konfronterede ham med en pris i
vinduet på en over 20 år gammel Canon EF. For det første stod der TOPMODEL,
det var løgn. Så var der anført en "førpris" der var identisk med datidens
topmodel (EOS 1) så det var også løgn.

Han sagde: Folk bliver så glade når de køber noget de tror der er billigt !

Senere blev forretningen overtaget af en rørlægger !

I de forretninger, får du ikke engang hvad du betaler for !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-