MS Windows
briani 27239
Ugedag i tray?
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-05-02 12:37

Hej

Hvordan får jeg ugedagen til at stå under uret??

Mvh

Rasmus

Fra : Martin K

Dato : 28-05-02 12:42

Rasmus Hauge Hansen wrote:
> Hvordan får jeg ugedagen til at stå under uret??

Prøv med TClock. Jeg bruger det selv, og er glad for det! Du kan desuden
ændre udseende på startmenuen hvis du ønsker... Jeg kan desværre ikke lige
huske hvor jeg fandt det, men mon ikke download.com har det?

--
Martin K

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-05-02 18:55

Martin K, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.system.ms-windows:

> Du kan desuden
> ændre udseende på startmenuen hvis du ønsker... Jeg kan desværre
> ikke lige huske hvor jeg fandt det, men mon ikke download.com
> har det?

Hvis man trækker taskbare op så den får den dobbelte højde, da kommer
ugedag også til at stå ved uret.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 28-05-02 21:14

> Hvis man trækker taskbare op så den får den dobbelte højde, da kommer
> ugedag også til at stå ved uret.

Øhh nej ? I win2k kommer der da ikke nogen ?

/Bjarke

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 28-05-02 21:51

Bjarke Ravn-Jonsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.system.ms-windows:

> Øhh nej ? I win2k kommer der da ikke nogen ?

OK.... Vidste ikke hvad OS du kørte... XP her.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 28-05-02 22:27

http://users.mweb.co.za/d/da/dalen/

--
Mvh.
LarsK

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-05-02 01:18

Martin K wrote:

> Prøv med TClock. Jeg bruger det selv, og er glad for det! Du kan desuden
> ændre udseende på startmenuen hvis du ønsker... Jeg kan desværre ikke lige
> huske hvor jeg fandt det, men mon ikke download.com har det?

Mon ikke det er TClockEx, du tænker på? Suverænt lille program, der gør
det muligt at skræddersy ur/kalenderfunktion i Systembakken. Det er
desuden muligt at få vist små bjælker, der indikerer forbruget af
systemressourcer samt ram, og så følger der en lille, praktisk
popup-kalender med. TClockEx er gratis og kan hentes her:
http://users.iafrica.com/d/da/dalen/tclockex.htm

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Martin K

Dato : 29-05-02 07:47

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> systemressourcer samt ram, og så følger der en lille, praktisk
> popup-kalender med. TClockEx er gratis og kan hentes her:

Næææ, det er det ikke! Programmet hedder TClock, som jeg har skrevet det.
Mere info her: http://homepage1.nifty.com/kazubon/tclock/

Jeg kender godt det andet program, men synes ikke om det, da det ikke er til
at komme af med igen, når man først har fået det installeret! TClock er blot
en exe-fil, som ikke kræver yderligere installation! TClock kan både
ordre startmenuen, og uret. Jeg bruger det kun fordi jeg ville have et andet
logo på startknappen i min win2000. Men ugedage og måned kan den også klare,
selvom jeg synes det er komplet unødvendigt...

--
Martin K

Fra : Lars Stokholm

Dato : 30-05-02 22:27

In dk.edb.system.ms-windows, Martin K wrote:

> [...]
>at komme af med igen, når man først har fået det installeret! TClock er blot
>en exe-fil, som ikke kræver yderligere installation!

Det kan TClockEx da også være. Du kan vælge mellem .zip og .exe:
<http://users.iafrica.com/d/da/dalen/tcget.htm>

--
Lars Stokholm

Fra : Martin K

Dato : 31-05-02 08:09

Lars Stokholm wrote:
> Det kan TClockEx da også være. Du kan vælge mellem .zip og .exe:
> <http://users.iafrica.com/d/da/dalen/tcget.htm>

Det er muligt, men kan den også skifte udseende på startknappen, samt lave
hele start-bjælken 'flad'...?

--
Martin K

Fra : Lars Stokholm

Dato : 31-05-02 08:17

>Det er muligt, men kan den også skifte udseende på startknappen, samt lave
>hele start-bjælken 'flad'...?

Nej, det kan det dog ikke. Men det vil andre (mig f.eks.) nok synes er
komplet unødvendigt... :)

--
Lars Stokholm