Windows 2000 server - printere i active di~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-05-02 12:00

Jeg er ved at sætte windows 2000 netværk op hvor jeg har x antal printere
der er forbundet via netværk med HP jetdirect printer servere, disse kan jeg
også installere på serveren uden problemer. Men går jeg ind i "Active
directory users and computers" figurer den ikke der. Efter min overbevisning
burde dette kunne lade sig gøre.

Er det mig der bare ikke fatter det eller kan det bare ikke lade sig gøre.

Morten

Lorenzen ICQ#: 38869352 Current ICQ status: ( Home Tel#: +45 63122853 ( Work
Tel#: +45 73416117 + More ways to contact me

Fra : Henrik Wiberg

Dato : 01-06-02 07:55

Hej Morten

Installer dine printere på serveren og del disse, så vil W2K-serveren selv
som standard publishere dem i AD.

MVH
Henrik Wiberg