Have på altanen
Fra : Randi Kristensen

Dato : 28-05-02 11:02

Hejsa

Dette er ikke ligefrem et spørgsmål, men nok en slags oplysning :)

Jeg bor på 2 sal og af naturlige grunde kommer min kat derfor ikke så
meget ud, med undtagelse af når vi går tur i sele.

Jeg har derfor, udover mit enorme klatretræ som står indedørs,
konstrueret en lille have ude på min 2 kvadratmeter "store" altan! jeg
har ganske enkelt plantet græs og blomster som min kat nu gladeligt
ligger og nyder her i det gode vejr.

Det var sådan set det jeg ville dele med jer. Jeg syntes bare det var en
god ide som andre måske kunne bruge.

Randi

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-05-02 15:45

"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> skrev i
en meddelelse
> [...]
jeg
> har ganske enkelt plantet græs og blomster som min kat nu gladeligt

Ja ideen virker som knaldhamrende god men da nok kun for kattene og
dig .. kunne næppe forestille mig det var lovligt og at
boligselskabet du evt. bor til leje hos ville juble .. det lyder for
mig at se næsten lisså ulovligt som når indvandrerne laver køkkenhave
i den ene del af lejlighedens køkken .. altså ville jeg inden jeg gik
i gang med et sådan projekt helt sikker søge tilladelse hos
ejeren/udlejeren .. der nok i øvrigt næppe giver tilladelse til et
sådant projekt .. men bortset fr a det er ideen da tillokkende hvis
man har altan ... men prøv lige at forestille dig hvordan
altanhavejorden vil kunne ødelægge altanen det kan næppe være godt for
byggematerialerne ..
Havengoddaghils fra Ami

Fra : Randi Kristensen

Dato : 28-05-02 16:00

"
Nu er det sådan at det er ejerlejlighed så der er ingen problemer og jeg
har ikke bare plantet græs direkte på bunden .... jeg har lavet en
kasse(bed ud af trygbehandlet træ hvori jeg har lavet græsplænen..:) så
jeg har ikke gjort noget mere ulovligt end al have altankasser...

Fra : Jette

Dato : 28-05-02 19:06

"Randi Kristensen" skrev:
> [...]
> ligger og nyder her i det gode vejr.
>
> Det var sådan set det jeg ville dele med jer. Jeg syntes bare det var en

Det er en god idé, og det kunne blive alletiders artikel til vores
hjemmeside.
Har du lyst til at beskrive lidt mere detaljeret og sende det til mig? Og
hvad med et billede eller to af mesterværket

Har du ikke tid/lyst er det naturligvis fuldstændig og aldeles iorden

Mvh. Jette

--
Ny bruger af dk.fritid.dyr.kat? Opret din profil og se andres på
gruppens hjemmeside http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 29-05-02 01:07

> [...]
> Har du lyst til at beskrive lidt mere detaljeret og sende det til mig? Og
> hvad med et billede eller to af mesterværket

-Den er jeg altså helt med på, da jeg savner lidt inspiration til min store
altan *S*
Jeg ville egentlig også gerne lave et "naturligt" klatremiljø derude, men
hvordan får man slæbt en stamme med grene op på 3. sal ?

Katrine, som ikke just er kendt for at have grønne fingre.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-05-02 07:15

Katrine skrev:
Jeg ville egentlig også gerne lave et "naturligt" klatremiljø derude, men
hvordan får man slæbt en stamme med grene op på 3. sal ?

*GG* det har jeg prøvet, godt nok kun til 1. sal, jeg
tog kun stammen, og fandt løse grene som jeg satte
på efter stammen var sat på plads, med div. beslag
og skruer.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Marie Bech Jensen

Dato : 29-05-02 08:23

> Katrine skrev:
> Jeg ville egentlig også gerne lave et "naturligt" klatremiljø derude, men
> hvordan får man slæbt en stamme med grene op på 3. sal ?
jammen hej katrine :)
Det kan sagtens lade sig gøre, du kan jo tage et kig ind på vores
hjemmeside. og pris for det hele ca. 700kr
for hele hurlumhejhuset.
kærlig sommerhilsen
Marie
www.ShaggyTail.dk

Fra : Kate

Dato : 28-05-02 20:02

Hej Randi

Det lyder da som en herlig idé. Nu har jeg desværre ingen altan, eller
kunne jeg da nok godt ha' overvejet at nuppe idéen, så som Jette siger
ville den være super til vores hjemmeside.

Kate

Fra : Denise

Dato : 29-05-02 08:42

Hej Randi
Nu har jeg godt nok ikke altan, men hvis jeg havde er det bare alletiders
ide
Hilsen Denise
"Randi Kristensen" <randi.skindbjerg.kristensen@skolekom.dk> wrote in
message news:7153db478c4df8785d0cc1d6d573d11e.94417@mygate.mailgate.org...