Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fuji Finepix 2600Z eller Canon Powershot A~
Fra : Anders Christensen

Dato : 28-05-02 10:49

Er der nogle der har noget godt at sige eller skidt at sige om et af disse
to modeler ?

Jeg skal vælge et af dem som en gave til min far, også ville jeg høre om de
er cirka lige gode, eller om der er en stor forskel.. ?

Fra : Trickysparrow

Dato : 28-05-02 14:50

"Anders Christensen" <bigbird@it.dk> wrote in message
> [...]
de
> er cirka lige gode, eller om der er en stor forskel.. ?

Canon.
Og kun fordi jeg selv har et

Martin.

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-05-02 15:03

"Trickysparrow" <martin@nospam-plakaten.dk> wrote in message
> Canon.
> Og kun fordi jeg selv har et

Hvilket jeg ikke kan bruge til så meget....
Men okay.. Det var da en kommentar

Fra : Jan Hjelvang

Dato : 29-05-02 17:33

> "Trickysparrow" <martin@nospam-plakaten.dk> wrote in message
>
> Hvilket jeg ikke kan bruge til så meget....
> Men okay.. Det var da en kommentar

Prøv at se her...
http://www.dcresource.com/reviews/cameraList.php3?search=1&manSearch=All&res
Search=All&storageSearch=All&batterySearch=All&submitButtonName=Go!

Men Canon er godt (ikke kun fordi jeg selv har et)

Jan