Skærme
Fijala 3554
Hurtig skift af opløsning
Fra : P.N.

Dato : 28-05-02 10:37

Jeg skifter jævnligt mellem 1024x768 og 1280x1024. Hver gang har den glemt
den refesh rate og det antal farver jeg valgte sidste gang. Findes der en
hurtig måde at skifte opløsning på? (uden at gå ind i skærm egenskaber, og
som husker refesh rate og antal farver).

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-05-02 21:50

On Tue, 28 May 2002 11:36:44 +0200,
P.N. <fake_mail@nej.dk> wrote:
> [...]
> hurtig måde at skifte opløsning på? (uden at gå ind i skærm egenskaber, og
> som husker refesh rate og antal farver).

Det er ikke din skærm der her har et problem, men dit inferiøre
styresystem. Prøv at skrive i den for dit styresystem relevante gruppe.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk

Fra : Hurricane

Dato : 23-06-02 21:08

> [...]
> hurtig måde at skifte opløsning på? (uden at gå ind i skærm egenskaber, og
> som husker refesh rate og antal farver).

Prøv at downloade programmet PowerStrip...

- S.L.