MS Windows
briani 27239
temaer i XP
Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-05-02 11:11

Hej Gruppe.

Hvordan skifter jeg temaet i XP??
Jeg har set de fine screenshots, og godt tænke mig at lave min lidt om. Hvor
kan jeg finde de programmer/filer som skal bruges??

Mvh

Rasmus Hauge Hansen

Fra : Homer

Dato : 28-05-02 11:19

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@liberalist.com> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvor
> kan jeg finde de programmer/filer som skal bruges??

Hej Rasmus,

http://themexp.org
- må være hvad du leder efter.

Jeg har kun været derinde for at lede efter bootscreens (til afløsning for
den kedelige "velkommen") - der er blandt andet en lækker én med Amiga 500
Workbench-disketten i hånden - men jeg har ikke kunnet få den til at virke
endnu.

VH
Homer

Fra : Torben

Dato : 28-05-02 15:29

"Rasmus Hauge Hansen" <hauge@liberalist.com> wrote in message
> [...]
Hvor
> kan jeg finde de programmer/filer som skal bruges?

Se mit svar til dig i dk.binaer
Jeg har postet nogle links du kan tjekke!

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben

Fra : Rasmus Hauge Hansen

Dato : 28-05-02 17:07

"Torben" <me@something.int> skrev i en meddelelse
> Se mit svar til dig i dk.binaer
> Jeg har postet nogle links du kan tjekke!

> [...]

Jeg takker for meddelelserne, og jeg har fundet ud af det.
**fed grafik**
Mvh

Rasmus