SOF2 release
Fra : Søren Lundfald

Dato : 28-05-02 09:38

Er der nogen der ved hvor/hvornår SOF 2 er at finde i handlen?
Søren Lundfald

At a bus station the bus stops
At the train station the train stops
At my work I have a workstation

Fra : Kurt Lund

Dato : 28-05-02 13:02

"Søren Lundfald" <webwatcher@forum.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved hvor/hvornår SOF 2 er at finde i handlen?
> [...]
Den (skulle) komme på Lørdag 31/05

Kurt

Fra : Gerner

Dato : 28-05-02 13:16

On Tue, 28 May 2002 10:38:01 +0200, "Søren Lundfald" <webwatcher@forum.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved hvor/hvornår SOF 2 er at finde i handlen?

Nej, men den er gået "gold", hvilket betyder den er sendt til kopiering.

Som skrevet den 13 maj.:

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-05-02 14:57

"Søren Lundfald" <webwatcher@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvor/hvornår SOF 2 er at finde i handlen?

Den udgives på Fredag d. 31/5 over hele landet.

At jeg har den på Torsdag, er sagen helt uvedkommende.....

Fra : Svend Emil

Dato : 28-05-02 16:39

> Den udgives på Fredag d. 31/5 over hele landet.
>
> At jeg har den på Torsdag, er sagen helt uvedkommende.....

JA, men hvis din ven bliver opdaget, arbejder han nok ikke dét sted mere
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Gerner

Dato : 28-05-02 17:18

On Tue, 28 May 2002 17:38:46 +0200, "Svend Emil" <mosbaek@mail.tele.dk> wrote:

>JA, men hvis din ven bliver opdaget, arbejder han nok ikke dét sted mere

Plus at piraten sender dårlige kopier som ikke virker, og så skal vi have hans
grådkvalte spørgsmål hvorfor de ikke virker.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 28-05-02 17:33

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse

> Plus at piraten sender dårlige kopier som ikke virker, og så skal vi have
hans
> grådkvalte spørgsmål hvorfor de ikke virker.

Hvem snakker om piratkopier ?

Fra : Kristian

Dato : 28-05-02 18:18

butikkerne har dem dagen før så de kan sendes til udgivelsesdagen

Fra : Svend Emil

Dato : 28-05-02 20:05

> butikkerne har dem dagen før så de kan sendes til udgivelsesdagen

Jepper, og derfor min linie i tidligere indlæg:

SNIP>> JA, men hvis din ven bliver opdaget, arbejder han nok ikke dét sted
mere <<SNAP
--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Mercenary

Dato : 29-05-02 12:22

> Hvem snakker om piratkopier ?

Det gør Gerner. Konstant. Og igen og igen og igen og igen.
Han er forblændet af lyset fra sin egen glorie

/Merc

Fra : Mogens

Dato : 29-05-02 12:38

On Wed, 29 May 2002 13:22:02 +0200, "Mercenary"
<Mercenary@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Han er forblændet af lyset fra sin egen glorie

ROTFLMAOUICOMTAPIMP

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 29-05-02 23:40

> ROTFLMAOUICOMTAPIMP

Smid lige forklaringen på DEN fork. til puttitat@adslhome.dk

MVH TPO (dp b3)

Fra : Mogens

Dato : 30-05-02 00:12

On Thu, 30 May 2002 00:40:26 +0200, ".: [d33p blu3] :."
<puttitat@adslhome.dk> wrote:

>Smid lige forklaringen på DEN fork. til puttitat@adslhome.dk

Rolling on the floor laughing my ass off until I
choke on my tounge and pee in my pants

Og du får svaret her for min mail server er nede

mvh Mogens

Fra : Gerner

Dato : 30-05-02 11:59

wrote:

>"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Det gør Gerner. Konstant. Og igen og igen og igen og igen.
>Han er forblændet af lyset fra sin egen glorie

Og jeg er den eneste i denne gruppe ?
Og at du sådan helgenforklarer mig er jo en skøn forandring.
Jeg ser du er kommet over i mit hjørne.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : LowLifeDK

Dato : 30-05-02 18:49

Min lokale softwarepusher (Electronic's boutiqe) siger, at de har den

til salg fra i morgen (d. 31.5) kl. 10.00.

Hvis de IKKE har den på det lovede tidspunkt, vil alle der kommer forgæves
få 50 kroner

i rabat,- og en opringning, når den så endelig er der (som undskyldning for
ulejligheden !!!)

50 kroner = 2 store, kølige fadbamser i sommersolen..gode penge at spare på
en SU :- )

SES i Cyber

Fra : Gerner

Dato : 30-05-02 21:17

On Thu, 30 May 2002 19:49:23 +0200, "LowLifeDK" <lowlifedk@privat.dk> wrote:

>Min lokale softwarepusher (Electronic's boutiqe) siger, at de har den
>
>til salg fra i morgen (d. 31.5) kl. 10.00.

Til hvilken pris ?
Man skal jo ikke give 50 kr. mere end andre steder.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : LowLifeDK

Dato : 30-05-02 22:32

Ahaaaa... :- ) Point taken !

Du har ret, den stod til (og hæng mig nu ikke op på det) 349,00 eller
379,00. Iøvrigt lige meget, for de gange jeg har kunnet få spillet billigere
andre steder, har de matched prisen. Og lad mig lige anbefale dem,- hvis man
køber et spil man ikke kan li' eller ikke dur til PC'en, kan man levere det
tilbage, åbnet og brugt, indenfor 7 dage !

Som sagt, en SU er sq ikke til at spøge med, og 379,00 kroner ud af
budgettet på noget crap holder bare ikke.

Hygge

Low

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 30-05-02 23:17

LowLifeDK wrote:

> [...]
> køber et spil man ikke kan li' eller ikke dur til PC'en, kan man levere det
> tilbage, åbnet og brugt, indenfor 7 dage !

Hej.

Kan godt se, at det måske kan virke tiltalende, men jeg må nok sige, at
det nærmere virker afskræmmende på mig. Medmindre de altså skrotter de
spil, der har været åbnet, for så er det jo en hel fin deal, der sikrer
at alle kunder er tilfredse. Min pointe er, at hvis det spil man køber
har været åbnet før, er der jo en reel fare for, at nogen har fået fat
på ens key, og til online-spil er det jo ikke ligefrem noget man sigter
efter.

Mvh. Jacob.

Fra : Gerner

Dato : 31-05-02 11:32

On Fri, 31 May 2002 00:17:20 +0200, Jacob Holm Jorgensen <jacob.hj@abk.auc.dk>
wrote:

>Kan godt se, at det måske kan virke tiltalende, men jeg må nok sige, at
>det nærmere virker afskræmmende på mig. Medmindre de altså skrotter de
>spil, der har været åbnet, for så er det jo en hel fin deal, der sikrer

Der er jo også mindst 1 butik der køber spil og sælger dem som brugt.
Det må være op til den enkelte at bedømme "faren" ved den slags, og her kan der
jo også være tale om at cd'en måske slet ikke kan installere spillet m.m.
Men det er stort set det du skriver.

> [...]
>har været åbnet før, er der jo en reel fare for, at nogen har fået fat
>på ens key, og til online-spil er det jo ikke ligefrem noget man sigter

Der burde være flere nøgler til online, som f.eks. fremstilles fra gang til
gang, udledt af en installations nøglen, så det ikke er install nøglen der
bruges online.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : DWM

Dato : 29-05-02 16:58

> [...]
til
> gang, udledt af en installations nøglen, så det ikke er install nøglen der

Kan ikke rigtig se hvad det skulle hjælpe.
Mener du at man f. eks skulle tage kontakt til udgiveren af spillet,
fortælle dem install key´en og derefter få en online key?

/Kenneth Iversen

Fra : Gerner

Dato : 31-05-02 22:29

On Wed, 29 May 2002 17:57:49 +0200, "DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh>
wrote:

> [...]
>Mener du at man f. eks skulle tage kontakt til udgiveren af spillet,
>fortælle dem install key´en og derefter få en online key?

Nej, jeg ved ikke hvad det kaldes, men man bruger en nøgle til at installere
spillet og der skabes så en random online nøgle ud fra install nøglen.
Serveren skal så blot genkende nøglen ud fra install nøglen som f.eks. kan lave
uendelige online nøgler, så brugte spil ikke udgør nogen fare for at 2 eller
flere har samme online nøgle.

jeg går ud fra teknikken ikke er nået der til endnu.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Simon Kamber

Dato : 04-06-02 19:28

On Fri, 31 May 2002 23:28:30 +0200, Gerner <gerner@teknik.dk> wrote:

>uendelige online nøgler, så brugte spil ikke udgør nogen fare for at 2 eller
>flere har samme online nøgle.
Og så er det pointen i nøglerne ryger. De er jo netop lavet for at man
ikke kan spille flere med samme key.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Gerner

Dato : 04-06-02 21:43

On Tue, 04 Jun 2002 18:28:04 GMT, simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk (Simon
Kamber) wrote:

>Og så er det pointen i nøglerne ryger. De er jo netop lavet for at man
>ikke kan spille flere med samme key.

Så er pointen den at der findes gode randomgeneratorer der sikrer det ikke sker,
især hvis nøglen er lang nok.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto