Fantasier, som jeg ikke rigtig ved om jeg ~
Fra : Jeanett Krüger

Dato : 28-05-02 00:52

Hej igen

Det er jo en fantastisk gruppe, denne her.

Min mand og jeg har været gift i snart 10 år, og har et lækkert liv
sammen både udenfor og i sengen. Sammen med ham lærte jeg en hel masse
om hvor lækker sex kan være. Før den tid var det mest noget der skete af
pligt og i det hele taget ikke særligt tilfredsstillende. Jeg blev
skilt, både på grund af et dårligt fungerende sexliv og et generelt
dårligt samliv i det hele taget.

Efter et par år alene med mine piger, mødte jeg så min nuværende mand,
som jeg elsker over alt i verden.

Han har også været gift før, og blev skilt da hun fandt en anden. Efter
også at have været alene et par år, ja så blev det jo os *SS*

Som nævnt betød det at mit sexliv blev vækket som om det havde været i
vinterhi i årevis. Jeg havde haft mere end almindeligt svært ved at få
orgasme, kunne dårligt nok selv sørge for det. jeg var efterhånden ved
at tro, at det bare ikke var noget jeg skulle have som en almindeligdel
af mit liv.

Det er blevet anderledes *S*

Min mand og jeg taler meget åbent om alt, også sex og vores tidligere
liv (jeg kender hans tidligere kone - en sød kvinde, som vi har et fint
forhold til (han har en næsten voksen søn med hende).

Sammen med hende har han et par gange haft en trekant med en veninde til
hende. Det har han fortalt om, og jeg har været ret nysgerrig. I mange
år har det været en pirrende tanke, men samtidig også noget jeg har
afvist. Jeg har ikke kunnet se mig selv sammen med både ham og en anden
kvinde -.. jeg egentlig heller ikke sammen med en kvinde alene. Godt nok
har jeg en perifer erfaring fra mine unge år, hvor det blev til lidt
småkæleri med en veninde, men ingen af os tude, da det kom til stykket.
Min pointe er, at det ikke er frastødende, blot noget jeg hidtil ikke
har kunnet set mig selv i.
Men her på det sidste er det blevet en tilbagevendende fantasi hos mig -
altså at være sammen med en anden kvinde og ham (han presser ikke,
faktisk tror jeg ikke det har været nævnt i meget lang tid). Fantasien
oiphidser mig meget, hvilket er ret rart og er noget jeg har det helt
fint med.
I dag var jeg så på cafe, og der tog jeg mig selv i, at sidde og kigge
på de øvrige kvinder og forestille mig, hvordan det ville være, at
invitere en af dem med hjem til min mand. Det gjorde jeg ikke, men jeg
tændte voldsomt på det, hvilket betød at jeg nærmest overfaldt min mand,
da jeg hentede ham fra job - heldigvis er jeg ikke bange for sex i det
fri *GG*

Nu er jeg så begyndt og spekulere på, om det er en fantasi, jeg
efterhånden skal til at udleve.. noget kunne tyde på det. Men ærligt:
jeg tør ikke *SS*

Nogen her der har tilsvarende erfaringer?

Jeanett

Fra : Chokmah

Dato : 28-05-02 01:16

On Mon, 27 May 2002 23:52:15 +0000 (UTC), "Jeanett Krüger"
<loekke@e-mail.dk> wrote:

HI Jeanette
*snip*

>Nu er jeg så begyndt og spekulere på, om det er en fantasi, jeg
>efterhånden skal til at udleve.. noget kunne tyde på det. Men ærligt:
>jeg tør ikke *SS*
>
>Nogen her der har tilsvarende erfaringer?

Ohh det er fanme længe siden - men det blev enden på det forhold da
jeg *lånte* hende ud til en veninde - der var ingen følser tilbage bag
efter - jeg har mødt mange der hareksperimenteret med det - men der er
nu altid gåed lort i forholdet bagefter.... eller sener.....jeg vil
ikke udelukke at man i en meget moden og afklaret alder ville kunne
beherkse det efter et sølv bryllup f.eks

nu ved jeg ikke lige havd din alder er og hvordan du vil ha dte med
det bagefter - men som mand hvis man låner sin kærste ud eller lader
en anden mand pentrere hendes vagina og well for den sags skyld analt
-
det er helligt land !!!

men som jeg læser dit indlæg virker det til at du er i en erotisk
ræncesance.... så det er måske netop det - det handler om?
også skal det selvfølig med....

men følser og sex kan være 2 meget forskelige ting og bliver de
blandet forkert sammen så er det en bombe.... var i kassen med min
BEDSTE VENINDE da jeg var 20 vi havde haft 2 år hvor vi var
uadskildelige...vi har samnelagt talt sammen max en 30 minutter efter
og det er 16 år

jeg ved sgu ikke hvad der skete men magien gik af venskabet.

i et hvert stort venskab tror jeg også der er en slags kærlighed - men
den er bare ikke erotisk.

MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Gudrun

Dato : 28-05-02 12:56

"Jeanett Krüger" <loekke@e-mail.dk> ulejligede sig med at skrive:

Hejsa Jeanett

>Nu er jeg så begyndt og spekulere på, om det er en fantasi, jeg
>efterhånden skal til at udleve.. noget kunne tyde på det. Men ærligt:
>jeg tør ikke *SS*
>
>Nogen her der har tilsvarende erfaringer?

Jeg har ikke erfaringer med trekanter, som involverer andre kvinder,
men til gengæld dyrker manden og jeg jævnligt trekanter hvor der
indgår en anden mand.

Jeg synes ikke du giver et klart billede af hvorfor du ikke tør, så i
den retning vil jeg ikke gøre mig klog, men i stedet vil jeg fortælle
dig lidt om vores erfaringer herhjemme - måske du kan bruge dem til
noget...

Vores "trekanteri" startede nok tilfældigt, fordi vi havde talt om
fantasier en aften. Jeg spurgte ham om han fantaserede om en trekant
med 2 kvinder, hvor til han svarede at det ganske vist lød lækkert,
men tanken om at ham og en anden mand omkring mig i langt højere grad
tændte ham.
Det overraskede mig og da han bagefter spurgte mig om det var noget
jeg ville finde frækt, måtte jeg lige tænke et øjeblik, før jeg
tøvende svarede, at det ville jeg nu nok *G*

Vi snakkede sporadisk om det siden, men pludselig en aften var chancen
for at leve fantasien ud der; og vi greb den og fik alletiders
oplevelse...

Bagefter snakkede vi meget om oplevelsen. Hvordan vi hver især have
oplevet den aften. om der var noget vi kunne have gjort anderledes og
om hvordan følelserne havde været omkring det her med pludselig at
dele med en tredie.
Der var ting som havde været gode og der var sandelig også ting som
alligevel havde været svære, men den gode oplevelse opvejede i høj
grad de småting som havde skæmmet...
Vi tog en grundig snak om det og fandt ud af, at det her var noget vi
gerne ville dyrke lidt mere. Herefter snakkede vi indgående om de
parametre som skulle være i orden for os begge, for at det blev en god
oplevelse - de er siden blevet rettesnoren for vores "seancer" med
andre i dobbeltsengen (eller hvor vi nu havner...).

Herhjemme er vi enige om, at vi kun dyrker dette her, når vi er i
overskudssituationer. Vi har et liv, som er præget meget af vores
ældste barns sygdom og i de perioder, hvor han er f.eks. er syg, er vi
begge ekstra sårbare og eksperimenterer derfor ikke med vores forhold,
men sørger for at dyrke og styrke hinanden i stedet for.
Vi er heldige, at vi "passer sammen" forstået på den måde, at det er
vigtigt for min mand, at opleve at det er ham der giver mig en
oplevelse og jeg tænder samtidig enormt på, at der er 2 mænd, som
tilsammen styrer (blidt, men bestemt) og forvalter de timer vi
tilbringer sammen. På den led gi'r vi plads til hinanden i de
situationer, men det er vigtigt at være afklaret omkring grænser
inden!

I skal gøre jeres forarbejde! Hermed mener jeg, at det kan blive
alletiders oplevelse, men for at undgå ubehagelige situationer, er det
vigtigt at I (meget konkret) taler om jeres grænser.
Hvad er tilladt for dig. Er det okay at din mand flytter fokus fra dig
og til den anden kvinde? Kan du holde ud at han "forsvinder" ind i
nydelsen med hende uden at du nødvendigvis er med? Må han kysse hende?
Må han have samleje med hende, eller er det din grænse?
Jeg ved godt, at du også skal være sammen med denne kvinde, hvorfor
din mands følelser omkring ovenstående, bare med omvendt fortegn, også
skal tages med i snakken *S*
Ja, det lyder meget "teknisk" og som en kedelig snak, men den lønner
sig i den sidste ende, for det er utroligt vigtigt at kende hinandens
grænser inden man udfordrer forholdet på denne måde.
I skal sammen snakke om hvordan I forestiller jer at seancen kunne
forløbe. Forklare hinanden om de forventninger I har til oplevelsen,
men bestemt også de forventninger I har til hinanden. Min erfaring
siger mig, at det er vigtigt.

Herhjemme brugte vi tid på den snak inden (fordi jeg har en forbandet
klog mand - er selv for impulsiv ofte *G*) og det har været godt. Vi
har venner, som dyrker samme leg, men som ikke har været nær så
afklarede omkring hinandens og egne grænser og derfor har stået i
meget svære problemer siden.

Tjaaaa... en MAJET lang smøre herfra, men prøv det - men lov mig at I
tager en god, grundig og konstruktiv snak om forventninger inden!

Knus Gudrun, som har verdens mest fantastiske mand (Øhhhh, det ER jeg
da den eneste i Danmark der har, ikke? *G*)

Fra : Anita

Dato : 28-05-02 13:15

"Gudrun" skrev

> Knus Gudrun, som har verdens mest fantastiske mand (Øhhhh, det ER jeg
> da den eneste i Danmark der har, ikke? *G*)

*S* Nej det er du bestemt ikke

Hygge fra Anita

Fra : Tomas O.

Dato : 28-05-02 13:23

Anita skrev:

> "Gudrun" skrev

> *S* Nej det er du bestemt ikke

Tjah jeg er single så der er ikke nogen der har mig *G*

Hilsen
Tomas

Fra : Gudrun

Dato : 28-05-02 17:08

"Tomas O." <tfo@gmx.net> ulejligede sig med at skrive:

>Tjah jeg er single så der er ikke nogen der har mig *G*
>
>Hilsen
>Tomas

Nåååååå...så er det derfor jeg troede at jeg var den eneste - ellers
havde jeg naturligvis haft stærkt konkurrerende og undergravende
virksomhed på Sjælland *he he*

Knus Gudrun

Fra : Tomas O.

Dato : 28-05-02 17:36

Gudrun skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> ulejligede sig med at skrive:

> Nåååååå...så er det derfor jeg troede at jeg var den eneste -
> ellers havde jeg naturligvis haft stærkt konkurrerende og
> undergravende virksomhed på Sjælland *he he*

Du har forstået det helt rigtig hehe

Hilsen
Tomas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-05-02 18:39

Hej Gudrun

> Knus Gudrun, som har verdens mest fantastiske mand (Øhhhh, det ER jeg
> da den eneste i Danmark der har, ikke? *G*)

Nej, da. Det har Vanillepigen også.

Hun slæber mig da i hvert fald snart på Rådhuset. Jeg blev shang-hai'et
under påvirkning af kryptonit og nu klapper fælden.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Gudrun

Dato : 28-05-02 20:38

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> ulejligede sig med at
skrive:

>Hej Gudrun

>Nej, da. Det har Vanillepigen også.
>
>Hun slæber mig da i hvert fald snart på Rådhuset. Jeg blev shang-hai'et
>under påvirkning af kryptonit og nu klapper fælden.

Det er det der skide kryptonit... Har altid sagt det er noget skidt
man skal holde sig fra *G*

Nå, så pyt da...

Måske (og heldigvis da) er jeg ikke den eneste der har Danmarks
dejligste mand... Jeg gi'r mig modvilligt!

Ønsker på forhånd hjerteligt tillykke og kan tilføje at vælger i
Københavns Rådhus, tager vielsen rundt regnet 180 sekunder, hvoraf I
ikke når at fatte ret meget - men det er nu en dejlig fornemmelse, den
der med at kunne sige at man nu er gift med jordens dejligste...

Knus Gudrun, som ønsker jer al mulig held og lykke og masser af
regnvejr den dag I har valgt (det regnede da vi blev gift og de gamle
ord om at det er med lykke, har vist sig at være sande)...

Fra : Lillie Brent

Dato : 28-05-02 23:52

Gudrun skrev:

>Nå, så pyt da...
>
>Måske (og heldigvis da) er jeg ikke den eneste der har Danmarks
>dejligste mand... Jeg gi'r mig modvilligt!

*Øyh*! Og hvem deler du ham så med? *GGG*

--
Lillie

Fra : Gudrun

Dato : 29-05-02 10:32

Lillie Brent <brentbarn@msn.com> ulejligede sig med at skrive:

>*Øyh*! Og hvem deler du ham så med? *GGG*

Hmmmm... Nu skulle det jo ikke forstås sådan Lillie, men sjovt nok
overrasker det mig ikke, at du gjorde det *GGG*

Jeg deler ham nu gerne... Ind imellem deler jeg ham med en anden mand
og skulle der falde en smuk, intelligent og morsom kvinde forbi så
kunne det da være jeg kunne finde på at dele ham med hende *G*

Knus Gudrun, som stadig griner over din måde at læse indlæg på...

Fra : Lillie Brent

Dato : 29-05-02 19:54

Gudrun skrev:

>Hmmmm... Nu skulle det jo ikke forstås sådan Lillie, men sjovt nok
>overrasker det mig ikke, at du gjorde det *GGG*

Jeg kunne bare ikke motstå fristelsen...

>Jeg deler ham nu gerne... Ind imellem deler jeg ham med en anden mand
>og skulle der falde en smuk, intelligent og morsom kvinde forbi så
>kunne det da være jeg kunne finde på at dele ham med hende *G*

Det tør jeg knapt tenke på...

>Knus Gudrun, som stadig griner over din måde at læse indlæg på...

Vel... det var så da også meningen. *G*

--
Lillie