MS Windows
briani 27239
HVordan er det nu lige.. flere domains
Fra : Peter Thornton

Dato : 28-05-02 00:20

Hej gruppe..

Da jeg vælter frem og tilbage mellem hjem og arbejde skifter jeg hele tiden
domain. Hvordan er det nu lige man gør i WinXP Pro så man nemt kan joine
forskellige domains..?

MVH

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-02 01:20

Tue, 28 May 2002 01:20:07 +0200, skrev "Peter Thornton"
<Peter@ThorntonDOTdk>:

>Da jeg vælter frem og tilbage mellem hjem og arbejde skifter jeg hele tiden
>domain.

Lav en opsætning med det ene domæne, og så får du resten fra en
engelsk Windows.

Højreklik på My Computer => Properties => Hatdware => Hardware
Profiles => Kopier profilen => I kopien laver du så ændringerne
til det andet domæne og får så valgmulighed når du booter op.

Hvis du hellere vil, så er der også et program på
http://www.netswitcher.com/, der kan klare det.

Fra : Peter Thornton

Dato : 30-05-02 00:50

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
> Profiles => Kopier profilen => I kopien laver du så ændringerne
> til det andet domæne og får så valgmulighed når du booter op.

Det virker sku ikke rigtig. Hvis jeg laver domain ændringer i en profil
ændres det også i de andre ?!?

Hvad faen er der så galt..?

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-02 01:13

Thu, 30 May 2002 01:50:05 +0200, skrev "Peter Thornton"
<Peter@ThorntonDOTdk>:

>Det virker sku ikke rigtig. Hvis jeg laver domain ændringer i en profil
>ændres det også i de andre ?

Godt spørgsmål, jeg må indrømme, at jeg ikke er vildt erfaren med
det.

Jeg har kun brugt det en gang på et NT-kursus og der fungerede
det efter den opskrift.

Og jeg har ikke mulighed for at prøve det nu, for jeg har ikke
mulighed for flere domæner.