Problemer med GTA3
Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 27-05-02 23:16

Hej alle. Når jeg loader mine spil går programmet ned når load baren er ved
100%. Når jeg kommer ud til windows vha ctrl+alt+del står der at der er
opstået en Unhandled Exception. Nogen der kender en fix?

WinXP US

/Mark

--
www.gameshots.dk - For seriøse gamere!
www.profiled.org - Vil du købe den?

Fra : Jacob Christoffersen

Dato : 28-05-02 17:29

Hey Mark..
Der er mange der klager over at deres spil går ned når de vil loade det, du
har sikkert brugt den crack der ligger på isoen men den virker ikke, du skal
istedet hente en som hedder noget med crack-fix den fylder 1,07 mb og den
virker. Du kan hente den på edonkey og på Direct connect men du kan også
bare sende mig en mail eller msg me på messenger så skal jeg sende den til
dig..

Hilsen
Jacob
jac@delf.dk