P. Diddy / Puff Daddy Opfandt remixet
Fra : Lars B.

Dato : 27-05-02 22:22

Jeg faldt lige over følgende på musikviden.dk:

Den amerikanske rapper P. Diddy skulle ifølge pålidelige kilder have
startet et helt nyt projekt, hvor han vil udsende et album, med
udelukkende remixes på! Denne nyhed kommer lige oveni at rapperen bl.a.
har udtalt at han var manden som i sin tid opfandt remixet!

Jeg er oprigtigt imponeret!!! P. Diddy er født i 1970 og de første remix
kom i de meget tidlige 80'ere... Altså har han opfundet remixet i en
alder 10 - 12 år.... ser man deeet !!!
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 28-05-02 17:04

Hejsa

I skal alle have tusind tak for hjælpen.. Det er rart at man ved hvor
hjælpen findes..*SS*

MVH
Betina

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 28-05-02 19:28

"Lars B." <lbe@mailme.dk>
> Den amerikanske rapper P. Diddy skulle ifølge pålidelige kilder have
> startet et helt nyt projekt, hvor han vil udsende et album, med
> udelukkende remixes på!

Det er vist så godt som udsendt. Jeg har i hvert fald set en video
til første single.

> Denne nyhed kommer lige oveni at rapperen bl.a.
> har udtalt at han var manden som i sin tid opfandt remixet!

Ja, det lyder som en joke. Gad vide hvad hans pointe er.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk