Mangler kunsternavn
Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 27-05-02 22:07

Hejsa

Efter jeg har siddet og læste jeres indlæg, regner jeg med at i vil være så
søde og rare at hjælpe mig lidt.

Der er en fodbold reklame i tv, det er vist på et skib hvor det gælder om at
få det første mål. Det er vist en reklame for nike. Der er en rigtig god
sang med som radioerne spiller meget for tiden. Jeg synes det lyder som
Elvis men jeg ved ikke om det er ham, derfor vil jeg gerne have Jer til at
hjælpe..
Både kunster navn og hvad sangen hedder

MVH
Betina

Fra : Peter

Dato : 28-05-02 00:01

Hej Betina...

Det er rigtig at det er Elvis... der synger.. men det er et remix af et
Elvis nummer der hedder noget i retning af "a lillte less conversation" a
lillte more aktion...

Hvis jeg ikke husker meget galt er det Junkie XL der har remixet det...

Håber det hjælper...

Med venlig hilsen

Peter
www.TheStringSite.com
- Kvalitets guitar strenge fra 18 kr. pr sæt. Til bas fra 88 kr pr sæt.

Strenge fik topkarakter i Soundchecks test. Læs testen her:
http://www.soundcheck.dk/?Dtype=article&Did=524

Fra : Mette_S

Dato : 28-05-02 00:28

> [...]

> Elvis men jeg ved ikke om det er ham, derfor vil jeg gerne have Jer til at

Hejsa Bettina,

Det er rigtigt at det er en gammel Elvis sang og at det er Elvis der synger
i Nike reklamen. Det er et remix af David Holmes og det er på Oceans eleven
soundtracket. Sangen hedder "a little less conversation"

Med venlig hilsen

Mette_S