Google "kortslutter" i min browser
Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 27-05-02 22:16

Hej,
Er der nogen der kan give en forklaring på hvorfor Google
"kortslutter" ? Hvis jeg bruger en genvej eller et tidligere
opkald til Google, går min browser ned med beskeden
"programmet har udført en ulovlig handling og lukker ned".
Jeg har MSIE ver.5 og Windows98.

Tilbage til min startside kan jeg så møjsommeligt printe
Google's velkendte adresse, og så i almindelighed, men
ikke altid, komme igennem.

Jeg har ikke problemet med andre søgemaskiner som
Altavista og lignende.

Det irriterer mig, og jeg vil gerne have problemet afhjulpet.

mvh
Mette

Fra : Anders Lund

Dato : 27-05-02 22:37

Ann Mette Heindorff wrote:
> [...]
> opkald til Google, går min browser ned med beskeden
> "programmet har udført en ulovlig handling og lukker ned".

Prøv at tømme dine Internet Temp filer. Dette gøres ved at højreklikke på
Internet Explorer ikonet på skrivebordet -> Egenskaber. Her kan du på første
faneblad vælge at slette "Midlertidige Internet Filer". Det kan godt løse
nogle problemer.

--
Anders Lund - news@anders.adsl.dk
Message enhanced by "OE-QuoteFix" - http://home.in.tum.de/~jain/

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 27-05-02 23:04

Anders Lund <news@anders.adsl.dk> wrote in message

> [...]
første
> faneblad vælge at slette "Midlertidige Internet Filer". Det kan godt løse

Tak Anders, det har jeg gjort. Lige nu virker Google på normal
måde, så lad os se om nogle dage, hvad der så sker

mvh
Mette

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 27-05-02 23:12

> [...]
første
> faneblad vælge at slette "Midlertidige Internet Filer". Det kan godt løse

Det er lige før jeg bander stygt. Google vil kun, når jeg skriver
adressen helt fra bunden af på min startside. Browseren udfører
sin ulovlige handling, når jeg bruger en genvej. Hvad p.... er der
galt ??

mvh
Mette

Fra : Leony

Dato : 28-05-02 08:07

"Ann Mette Heindorff" <amhstamps@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Det er lige før jeg bander stygt. Google vil kun, når jeg skriver
> adressen helt fra bunden af på min startside. Browseren udfører
> sin ulovlige handling, når jeg bruger en genvej.

Har du prøvet med flere forskellige genveje? Noget kunne tyde på at der er
et problem med den du har.
Hvorfor ikke sætte Google ind som foretrukken?

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 28-05-02 10:32

Leony <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

> [...]
> et problem med den du har.
> Hvorfor ikke sætte Google ind som foretrukken?

Det er en indlysende løsning. Jeg har forsøgt med adskillige genveje,
og også at gemme den i foretrukne.

Den vil bare ikke. I dag er den særlig drilagtig. Selv hvis jeg
*skriver* adressen på startsiden, bryder browseren uvægerligt
ned. Jeg kan ikke komme på Google ....

mvh
Mette

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-02 15:43

Tue, 28 May 2002 11:31:56 +0200, skrev "Ann Mette Heindorff"
<amhstamps@adr.dk>:

>Den vil bare ikke. I dag er den særlig drilagtig. Selv hvis jeg
>*skriver* adressen på startsiden, bryder browseren uvægerligt
>ned. Jeg kan ikke komme på Google ....

Du kan prøve at gå i start => kør og så skrive webadressen der.

Fra : Anders Lund

Dato : 28-05-02 17:42

Ann Mette Heindorff wrote:
> Den vil bare ikke. I dag er den særlig drilagtig. Selv hvis jeg
> *skriver* adressen på startsiden, bryder browseren uvægerligt
> ned. Jeg kan ikke komme på Google ....

Prøv at tage et smut ind forbi www.lavasoft.nu og download Ad-aware og scan
din maskine.

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 28-05-02 18:50

> Prøv at tage et smut ind forbi www.lavasoft.nu og download Ad-aware og
scan
> din maskine.

Det har jeg forsøgt lige nu, men det eneste der sker er at der
kommer en side frem med en "overrevet" ikon, som om download
gik galt. Hvad er alt det her for noget ? Det begynder at virke
ret ubehageligt på mig, som om nogen ligger og "lurer" i kulissen.

Mette

Fra : Anders Lund

Dato : 28-05-02 19:30

Ann Mette Heindorff wrote:
> [...]
> gik galt. Hvad er alt det her for noget ? Det begynder at virke
> ret ubehageligt på mig, som om nogen ligger og "lurer" i kulissen.

Hvornår har du sidst scannet for virus?
Prøv evt. også at opgradere din browser.

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 28-05-02 20:05

> Hvornår har du sidst scannet for virus?

Igår mandag. Fast procedure hver mandag morgen.
Maskinen var clean.

> Prøv evt. også at opgradere din browser.

Jeg har forsøgt at opgradere til IE6, med samme resultat som
ovenfor - den "overrevne ikon", hvorefter jeg ikke kan komme ud
af stedet ...

Har talt med både Microsoft og min udbyder så sent som idag,
og begge vasker deres hænder. Men jeg er på Herrens Mark
med det her bras

Mette

Fra : Leony

Dato : 29-05-02 14:28

> Har talt med både Microsoft og min udbyder så sent som idag,
> og begge vasker deres hænder. Men jeg er på Herrens Mark
> med det her bras

Prøv at installere en anden browser.
www.opera.com
bruger jeg selv.
Hvis den virker, må det være din IE der er et eller andet galt med.