problemmer med duron og 10/100
Fra : Zmølf

Dato : 08-02-01 19:47

hej der ude,
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, har en maskine, med en duron 750 og
3com 10/100 net på en Me installition, det hele køre sådan ok, men hvis jeg
prøver at hente en fil på en G, tager det ca. 40 min.(køre over en switch)
og der er også 10/100 i den anden maskine.
Hvad tro i der kan være galt, kan det være fordi at cpu'en kun har 64 kb
chace??

--
***Zmølf***Vojens***
***Mikboy63@Hotmail.com***

Fra : Eivind Olsen

Dato : 10-02-01 11:04

Nej du skal checke om swichen og netkortet begge står til samme
duplex indstillinger.
Hvis det ikke hjælper. så prøv f.eks at sætte netkortet til half-duplex 100M
og se om switchen følger med.
Ellers check kabler osv
men hvad har du af harddiske osv ? og har du checket at dine harddiske kører
i DMA mode ?

mvh

Eivind

Fra : N/A

Dato : 12-02-01 16:47

Fra : Eivind Olsen

Dato : 12-02-01 16:47

fortæl lige hvad du har siddende af PCI kort i de forskellige pci slots

Fra : N/A

Dato : 13-02-01 07:30

Fra : N/A

Dato : 13-02-01 07:30

Fra : N/A

Dato : 13-02-01 07:30

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-02-01 07:30

On Tue, 13 Feb 2001 01:55:31 +0100, "Zmølf"
<Mikboy63@hotmail.com> wrote:

> Pss når jeg ping'er taber jeg ca. 50% af pakkene.har lige prøvet med win98,
> sammen problem, havde så netkortet over på et K7v bundkort med winme der
> køre det bare 100%.

Hvis du overclocker, så lad være.

-A
FAQ : http://www.net-faq.dk/