The Sims, On Holiday >< Vacation
Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 27-05-02 21:10

Hejsa,
Jeg har lige et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med.
Jeg har længe set på www.thesims.com at der er kommet en ny udviddelse til
det originale spil. Nu har jeg spillet det en hel del og ville derfor gerne
have den nye udviddelse.
Men, på deres hjemmeside hedder den The Sims, Vacation.
Når man så går ned i sin lokale bix får man at vide at den hedder The Sims,
On Holiday.
Er der nogen som ved om det er det samme spil? Min kærreste er nemlig i USA
netop nu og har mulighed for at købe "den originale".
Kan der være problemer med at købe spil hjem fra USA. Alle mine andre dele
af The Sims er købt i DK. Kan der være problemer med at installere en
"USA"-version oven i? Der er ikke noget i spillene som er på dansk. Det er
kun manualen som er på dansk.

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe. Jeg vil jo ikke risikere at sidde med
et spil som ikke virker.

Med venlig hilsen

Vibeke Jørgensen

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 27-05-02 22:41

Vibeke Jørgensen skrev:

> [...]
> Men, på deres hjemmeside hedder den The Sims, Vacation.
> Når man så går ned i sin lokale bix får man at vide at den hedder The Sims,

To navne for samme spil - har det selv.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 01-06-02 20:02

Det er det samme spil, det var samme "problem" med den første expansion
pack. Livin it up><livin large