Spørsmål: lydkort
Fra : Don

Dato : 27-05-02 19:20

Jeg har et ASUS A7V333 med onboard lydkort, jeg kunne nu godt tænke mig at
kunne høre musik både over anlæg og høretelefoner uden at skulle bytte stik,
jeg har prøvet alt i softwaren til onboard lydkortet...... uden resultat.
Jeg har desuden et skod lydkort til at ligge, kan computeren køre med begge
på engang eller...skal jeg skifte hardware hele tiden......?

Fra : Michael Nielsen

Dato : 27-05-02 19:27

Hej Don

> [...]
begge
> på engang eller...skal jeg skifte hardware hele tiden......?

Du kan hos de fleste radio/tv forhandlere købe et jackstik som deler ud i
to, altså et Y-stik.

--
Best regards
Michael Nielsen