Hjælp til SOF2
Fra : Claus

Dato : 27-05-02 17:31

Hvad betyder det nåd den skriver "Error during instialization SYSTEM ERROR"
??

Billed postet i dk.binaer.

claus
144896563

Fra : Michael Petersen

Dato : 27-05-02 17:35

Claus wrote:
> Hvad betyder det nåd den skriver "Error during instialization SYSTEM
> ERROR" ??

Som regel at man ikke opfylder min.krav til spillet.
Hvad er dine specs?

> Billed postet i dk.binaer.
Jeg kan ikke finde noget. KAn du evt poste et message-ID

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Claus

Dato : 27-05-02 18:05

jag han en
1000 mhz, 384 mb ram, 120 gb HD. GeForce 2 mx 200 m. 64 mb ram.

det skulle jo være nok.

Fra : Mogens

Dato : 27-05-02 19:06

On Mon, 27 May 2002 19:04:55 +0200, "Claus" <6x108278@tiscali.dk>
wrote:

>jag han en
>1000 mhz, 384 mb ram, 120 gb HD. GeForce 2 mx 200 m. 64 mb ram.
>
>det skulle jo være nok.

Opdater din grafikdriver, så kører det.

Kan anbefale den nyeste Detonator driver fra www.tweakup.dk

Fra : Gerner

Dato : 28-05-02 13:01

On Mon, 27 May 2002 18:30:40 +0200, "Claus" <6x108278@tiscali.dk> wrote:

>Hvad betyder det nåd den skriver "Error during instialization SYSTEM ERROR"
>??

Og hvor har du spillet fra ?

--
Gerner