Scrolle et frametset...
Fra : Gunnar Kristiansen

Dato : 27-05-02 17:54

KAN det lade sig gøre at scrolle et helt frameset?

I nødstilfældet hvor man bruger iframes, hvordan ville man i givet fald
skulle gøre. Jeg har nemlig prøvet uden held...

Mvh
Gunnar

Fra : jopa

Dato : 27-05-02 18:39

"Gunnar Kristiansen" skrev bla..
> I nødstilfældet hvor man bruger iframes, hvordan ville man i givet fald
> skulle gøre. Jeg har nemlig prøvet uden held...
Mener du kan bruge noget ala nedenstående

Din tekst bla bla osv

Den vil så scrolle alt efter hvor meget indhold du smider i den.
Du kan rette width og height

--

jopa
www.jp-web.dk