sang på mtv (rock)
Fra : René Dalby Carlsen

Dato : 08-02-01 19:06

Hej.

Jeg har for engang skyld hørt en god sang på MTV, men jeg har ikke fundet ud
af hvad bandet og sangen hedder. Der er 2 forsangere og de spiller noget
rock/heavy. I omkvædet synger de "I don't wanna break" eller noget i den
stil (ihvertfald noget med "break"). Det lyder lidt som tyske H-BLOCKX -
bare med lidt mere gang i.

Er der nogen som kan hjælpe???

Mvh.René

Fra : Gergen

Dato : 09-02-01 15:13

René Dalby Carlsen <rdc@teliamail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:nhBg6.250$7Q5.12724@news101.telia.com...
> [...]
> rock/heavy. I omkvædet synger de "I don't wanna break" eller noget i den
> stil (ihvertfald noget med "break"). Det lyder lidt som tyske H-BLOCKX -

Jeg tror, det var den samme video, som jeg også lagde mærke til, for det er
generelt sjældent at MTV spiller noget med forvrængede guitarer.

Var forsangeren en afbleget gut?

--
Christian
-----

Fra : Kim Kirckhoff-Hansen

Dato : 10-02-01 15:41

> [...]
> rock/heavy. I omkvædet synger de "I don't wanna break" eller noget i den
> stil (ihvertfald noget med "break"). Det lyder lidt som tyske H-BLOCKX -

Hvis der følgende minder dig om noget:

"Everything you say to me
Takes me one step closer to the edge
And I'm about to break
I need a little room to breathe
Cause I'm one step closer to the edge
And I'm about to break"

så gætter jeg på at det er linkin park med one step closer fra cd'en hybrid
theory. Du kan hente tre (andre) sange i mp3 format på deres hjemmeside
<www.linkinpark.com> .

mvh

Kim Kirckhoff

Fra : Martin Hansen

Dato : 05-04-01 10:26

Hej

gruppen hedder Linkin park og nummeret hedder "One step closer", de har har
lige nu en fed CD ude i butikkerne der hedder "[Hybid theory]" - tjek den
ud !!!

vh/
Martin

René Dalby Carlsen <rdc@teliamail.dk> skrev i artiklen