Min nye T65
Fra : Jan Eliasen

Dato : 27-05-02 16:21

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 27-05-02 16:46

"Jan Eliasen" <jan@eliasen.dk> wrote in message
news:Pine.GSO.4.44.0205271712320.21604-100000@borg.cs.auc.dk...
> Jeg har et telmore abonnement, og ordet "TELMORE" starter godt nok med at
> være i displayet sammen med de andre ting, men efter lidt tid hopper det
> ned at stå på den nederste linie - så skiftevis står der de tre ting og
> skiftevis står der "TELMORE". Er det med vilje?

Yeps det er det.. Det er vist fordi du har batterispare funktionen slået til
i displayet. Hvis du har et logo så forsvinder det også.

Sådan gør det i hvert fald på min T39.

Du kan gå ind under opsætning og display og slå denne "skærmspare" funktion
fra.. (eller hvad den nu hedder)

MVH
Martin

Fra : [8800]Me

Dato : 27-05-02 21:39

Jan Eliasen skrev

> MEN, jeg tror der er noget galt med den?!? Den nederste linie på displayet
> indeholder klokkeslettet, batteristatus og sendestyrke-dimsen.

For at spare batteri viser den kun en lille linje i bunden: Denne linje
skifter imellem at vise: UDBYDER (Telmore) og BATTERI + SENDESTYRKE + KLOK -
Hvis du kikker længe nok ser du at den skifter regelmæssig!

--
/me
No lame SIGNATURER

Remove -NoSpam- from e-mail