Killinger
Fra : goofy

Dato : 27-05-02 16:13

Vi har fået en enøjet killing. Det er så dejligt at følge deres opvækst, så
idag opdagede jeg at den ene af vore killinger er ved at åbne øjnene kun det
ene det andet var stadig lukket, så hun lignede en rigtil sørøver med klap
for øjet

Steen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-05-02 17:34

goofy wrote:

> [...]
> ene det andet var stadig lukket, så hun lignede en rigtil sørøver med klap

Og det skulle vel ikke tilfældigvis være et K-kuld? ;)

Jeg kan så næsten regne ud det er de 3 små pelsklumper som er
flytteklare til august?
Du må endelig huske at sende nogle flere billeder når de har fået øjne
og mere markant pels :)

/Robert