Eicon & TDC ?
Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-05-02 16:28

TISCALI USB-modem Eicon og installation.

Kommer der en tekniker ud fra TDC ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-05-02 19:13

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message
> TISCALI USB-modem Eicon og installation.
>
> Kommer der en tekniker ud fra TDC ?

Hvad mener du, og opsætter USB modemmet??

Næe,, det er godtnok TDC folkt der kommmer. Men de laver kun et
telefonstik..

Du skal da selv spendere lidt tid på at sætte det i stikket og indstallere
på PC

Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-05-02 20:46

> [...]
> telefonstik..
>
> Du skal da selv spendere lidt tid på at sætte det i stikket og indstallere

**********

Re re really...
Det var også ham TDC manden jeg mente...hvad laver han præcist ved mit stik
mht. filter osv.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-05-02 20:59

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
> **********

Hvad er nu det for noget?

> Det var også ham TDC manden jeg mente...hvad laver han præcist ved mit
stik
> mht. filter osv.

Får du en løsning med rå kobber eller delt kobber?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-05-02 22:37

> "Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad er nu det for noget?

> stik
>
> Får du en løsning med rå kobber eller delt kobber?

***********
Aaaaner det ikke.

Fra : Sørensen

Dato : 27-05-02 19:39

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse
> TISCALI USB-modem Eicon og installation.
>
> Kommer der en tekniker ud fra TDC ?

Ja og laver et stik på væggen, resten må du selv klare.

vh.
Sørensen

Fra : Karsten Olesen

Dato : 27-05-02 20:47

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse

> "Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og laver et stik på væggen, resten må du selv klare.

***********

Jeg er ikke ræd for 'resten', nærmere, hvad denne 'fremmed' kan finde på at
gøre ved mit hus.:,o)

Fra : Sørensen

Dato : 28-05-02 05:01

> [...]
> >
> ***********
>
> Jeg er ikke ræd for 'resten', nærmere, hvad denne 'fremmed' kan finde på

Han sætter et stik der hvor du skal bruge det, men han skal have fat i det
første stik i huste eller fordeleren ude på huset. (somme tider gan det
linkes i gennem De eksisterende ledninger i huset)
Tiscali levere ikke svjv. "delt kobber" med skillefilter.

vh.
Sørensen

Fra : Gregers Petersen

Dato : 28-05-02 16:30

> Tiscali levere ikke svjv. "delt kobber" med skillefilter.

Jo, på visse centraler.

--
MvH

Gregers Petersen