GTA3 periodiske grafikproblemmer
Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-05-02 15:12

95% af tiden køre GTA3 perfekt på min computer. Men så lige pludselig er det
som om det hele går i slowmotion og alle tekster bliver til firkanter. For
at klare det problem er jeg nød til at gå ud af spillet og ind igen.
Hvad er årsagen til det? Er der kommet en eller anden patch jeg ikke har
hørt om?

Mvh Thomas
WinXP
P4
Geforce3 ti200

Fra : Rasmus S

Dato : 27-05-02 15:24

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote.

> [...]
> at klare det problem er jeg nød til at gå ud af spillet og ind igen.
> Hvad er årsagen til det? Er der kommet en eller anden patch jeg ikke har

Windows XP + nVIDIA based cards (possibly other brands):
We have found a possible problem with Windows XP that manifests itself
as graphical problems both in the game menu and also during game play.
We have traced this problem to be a Windows XP problem.
Technically this problem is solved by the use of a newer version of
d3d8.dll than is shipped on CD with Windows XP. (The version on the
Windows XP CD that has problems is 5.1.26000.0 - versions tested
without error include 5.1.2600.15 and 5.1.2600.29)
Currently the only way we know to update this dll file is to install
the Windows XP Patch: "The Computer Cannot Enter Standby or Hibernate
If a Direct3D-Based Screen Saver Is Running (Q306676)" downloadable
from the following Web Site:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-
US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe.
This update may in the future be available as part of an official
Windows XP Service Pack, a Windows XP Compatibility Update, or possibly
a DirectX 8.1 update.

Patchen til den danske version af XP findes her:

http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676
_WXP_SP1_x86_DAN.exe

Mvh

Rasmus S

Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-05-02 16:26

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> a DirectX 8.1 update.
>
> Patchen til den danske version af XP findes her:

Tusind tak.
Det var et imponerende lækkert og hurtig svar.
Nu kan jeg 'ramble on' i fred :))

M:)h Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-05-02 20:20

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Fuuuuuuuuuuuuck, har stadig problemmet efter jeg har installeret den danske
XP 'patch' !?!??

Mvh Thomas

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 27-05-02 21:50

Du er dagens helt, Rasmus :D
Hvis du nogen sinde kommer til Vordingborg, står der en kold Grøn Tuborg og
venter på dig ;)
--
Med Venlig Hilsen // Best Regards
iVER_uRT@mail.dk - Jakob-H

Fra : Rasmus S

Dato : 27-05-02 22:51

"Jakob-H // iVER_uRT" <iVER_uRT@mail.dk> wrote.

> Du er dagens helt, Rasmus :D
> Hvis du nogen sinde kommer til Vordingborg, står der en kold Grøn Tuborg
og
> venter på dig ;)

Hvis du kan finde en Carlsberg istedet, kan det være jeg tager dig på ordet
.... ;))
Eller skal det være en Tuborg Classic, de kan godt drikkes .

Mvh

Rasmus

Fra : Klitgaard

Dato : 28-05-02 01:31

> Eller skal det være en Tuborg Classic, de kan godt drikkes .

Arj, ikke en classic. Så hellere en Masterbrew - det ved man hvad er!

--
....Klitgaard

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 28-05-02 11:06

Arj, Masterbrew er føj!
P.t. har jeg dog kun Ceres Royal her... det er osse heelt ok >:)

Fra : Klitgaard

Dato : 28-05-02 11:44

"Jakob-H // iVER_uRT" <iVER_uRT@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Arj, Masterbrew er føj!

Det lader jeg som om jeg ikke så. Vig bort hykler!! :)

> P.t. har jeg dog kun Ceres Royal her... det er osse heelt ok >:)

Det kan til nød gå.

--
....Klitgaard