MS Windows
briani 27239
Blue Screen of Death uden fejlmeddelelse
Fra : Thomas Finnerup

Dato : 27-05-02 14:47

Fra : Kasper Lund

Dato : 27-05-02 15:05

"Thomas Finnerup" <tofi@tdcinternet.dk> skrev i en meddelelse
news:Pine.LNX.4.40.0205271542280.14057-100000@localhost.localdomain...
Hej NG,

Jeg har et par gange oplevet at få en Blue Screen of Death uden nogen
fejlmeddelelse overhovedet. Det eneste der er på skærmen, udover den blå
baggrund, er en grå bjælke i toppen (hvor der normalt ville stå "Windows",
så vidt jeg husker).

Det er også sket en enkelt gang siden jeg geninstallerede Windows (ME) for
et par dage siden. Har nogen oplevet det samme? Hvad kan det skyldes?

Hold dig fra Windows ME

- Thomas

Thomas Finnerup <tofi@tdcinternet.dk> TF331-DK
Network Admin., TDC Internet, Tlf: 3527 9000
Rosenvængets Allé 9-13, 2100 København Ø

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 27-05-02 16:52

On Mon, 27 May 2002 16:05:29 +0200, "Kasper Lund" <kl@itpdk.com>
wrote:

> Hold dig fra Windows ME

Det var jo ikke hvad jeg spurgte om. Jeg har kørt Windows ME længe med
betydeligt færre problemer end f.eks. Windows 98.

I øvrigt må du gerne citere sådan, at man kan se hvem af os, der
skriver hvad.

Jeg har ikke oplevet problemet på min gamle maskine (som også kørte
WinME), men kun må min nye (og endda kun i den senere tid). Jeg kan
sagtens give en masse detaljer om hardware og software, men eftersom
at jeg ikke aner hvad der er relevant for at finde frem til problemet,
håber jeg at andre har oplevet det samme og måske har en løsning.

- Thomas

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 28-05-02 00:12

Kasper Lund wrote:

> Hold dig fra Windows ME

Nåå, jeg har nu fået mange ellers tovlige maskiner
til at køre fornuftigt med opgradering til WinME.

mvh
Henning