Hvad er det for en film...
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 27-05-02 15:00

.... Har jeg spurgt tidligere og har også fået et pænt svar fra en af jer.
Det
var filmen The Gorgon.

Der er en anden film, jeg savner. Den handler tilfældigvis også om nogle
dødsfald, hvor folk er døde efter at være blevet bidt af en slange
efterfulgt
af døden. "Slangen" er datteren af en rigmand og hun forvandler sig til et
reptil-agtigt væsen om natten.

Kender nogen den?

Venligst,

Michael N. Petersen Krogh,
filmentusiast

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-05-02 17:27

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> efterfulgt
> af døden. "Slangen" er datteren af en rigmand og hun forvandler sig til et

Lyder som den gamle Hammer-film "The Reptile":

http://us.imdb.com/Title?0060893

Den har jeg en god erindring af at have set adskillige gange med tysk
synkronisering i firserne.

MVH
Jens

Fra : Per K

Dato : 27-05-02 21:21

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://us.imdb.com/Title?0060893
>
> Den har jeg en god erindring af at have set adskillige gange med tysk

Lyder lige som en anden film jeg har set.
Der var det en tosset videnskabs mand der sprøjtede et serum hemmeligt ind i
en
mand og forvandlede ham til en cobra slange.
Jeg kan huske at ham der blev forvandlet også spillede med i a-team serien.

Venligst Per

Fra : Michael Westi

Dato : 27-05-02 23:30

> [...]
> mand og forvandlede ham til en cobra slange.
> Jeg kan huske at ham der blev forvandlet også spillede med i a-team

Det var den der hed "SSSSSSS" fra 1973. Og det var ham der senere var med i
A-team.(Dirk Benedict)

Mvh Michael

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 28-05-02 13:53

Hej begge to,

Det er The Reptile. Jeg har checket. Fås på DVD, men den er en smule hamper
i prisen.