MS Windows
briani 27239
Printerproblemos
Fra : Ole Sanvig Knudsen

Dato : 27-05-02 14:39

Hej gruppe.

Jeg har en HP 843C printer på en gammel IBM-sag, der kører Win 98. I dag gik
den kold, da min kone skulle printe en beskeden lille 250 MB rapport ud -
spooleren løb tør for harddiskplads, slet og ret.

Nu hænger det dokument på en eller anden måde og blokerer for alting der har
med printeren at gøre. Når man printer bliver der tilsyneladende printet,
men der sker ingenting, fordi ovennævnte dokument ligesom står først i køen.
Uden altså at være der, i spoolerens dokumentvindue.

Jeg kan se den spoolede fil i Windows' TEMP mappe, men jeg kan IKKE få lov
til at slette den, da den er i brug. Hævder apparatet.

Jeg har haft genstartet, afinstalleret printeren, geninstalleret den, lukket
stort set alle programmer i baggrunden ned - dokumentet er stadig i brug.
Men af hvad????

Hjælp modtages med kyshånd. Fjern apostrofferne i adressen hvis der skal
mail'es direkte.

På forhånd tak, Ole Sanvig

Fra : tommy

Dato : 27-05-02 15:31

On Mon, 27 May 2002 15:39:24 +0200, Ole Sanvig Knudsen wrote:

> [...]
> i brug. Men af hvad????
>
> Hjælp modtages med kyshånd. Fjern apostrofferne i adressen hvis der skal

Genstart i dos mode og fjern dit dokument med del c:/windows/temp/dok

Hilsen tommy

Fra : Ole Sanvig Knudsen

Dato : 27-05-02 19:55

> Genstart i dos mode og fjern dit dokument med del c:/windows/temp/dok
>

> Hilsen tommy

De enkle løsninger ligger er ofte dem, der ligger længst fra hånden .... har
efterhånden brugt W2K og XP så længe, at jeg havde glemt, at der er noget,
der hedder DOS

Tak!

Mvh Ole Sanvig

Fra : Madsen

Dato : 27-05-02 21:03

Ole Sanvig Knudsen skrev:

> De enkle løsninger ligger er ofte dem, der ligger længst fra
> hånden .... har efterhånden brugt W2K og XP så længe, at jeg havde
> glemt, at der er noget, der hedder DOS

Og med god grund for der er ikke noget der hedder DOS i Win2000 og XP,
men der er noget der hedder en kommandoprompt, som minder en hel del om
DOS.

Madsen.

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 06-06-02 23:02