FILM???
Fra : PolPot

Dato : 27-05-02 23:03

Jeg leder efter titlen på en dansk fiml med Andrea VAgn Jensen, der hedder
noget med: "To mænd og en sofa"..Er titlen rigtig og er der nogen der har
den....eller ved hvoe man kan finde den..

Morten

Fra : nikolaj borg

Dato : 27-05-02 14:12

PolPot wrote:
> Jeg leder efter titlen på en dansk fiml med Andrea VAgn Jensen, der
> hedder noget med: "To mænd og en sofa"..Er titlen rigtig og er der
> nogen der har den....eller ved hvoe man kan finde den..

IMDB er din ven mht. den første del af dit spørgsmål:

http://us.imdb.com/Details?0111445

To mand i en sofa (fundet ved at søge på "to mænd og en sofa" på IMDB)

/Nikolaj

Fra : Esben

Dato : 27-05-02 14:10

"PolPot" <MortenAarhus2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter titlen på en dansk fiml med Andrea VAgn Jensen, der hedder
> noget med: "To mænd og en sofa"..Er titlen rigtig og er der nogen der har
> den....eller ved hvoe man kan finde den..

"To mand i en sofa" er der en der hedder.
http://us.imdb.com/Title?0111445

--
Esben

Fra : Homer

Dato : 27-05-02 14:17

> Jeg leder efter titlen på en dansk fiml med Andrea VAgn Jensen, der hedder
> noget med: "To mænd og en sofa"..Er titlen rigtig og er der nogen der har
> den....eller ved hvoe man kan finde den..

1. http://us.imdb.com/Title?0111445

2. Stil dit ur.

VH
Homer