Endelig
Fra : Morten Skjershede

Dato : 27-05-02 14:26

Så er der overstået.
Nu er vi hjemme igen fra Upsala med Blue Pearl, lidt "kvast" ja...ventetider
i lufthavne...*SUK*
Lidt hårdt at skulle sige fravel til uppfostere mamma Eine Palme...hun kneb
vist et par tårer eller 10..
Nu gælder det daglidagen med at få 3 hunkatte på hver sin alder til at
fungere sammen..men mon ikke det nok skal gå!!

Morten, Ulrich og "tøserne"
www.dk-yeoman.dk

Fra : goofy

Dato : 27-05-02 15:05

Hej Morten

Tillykke med jeres nye kat. Jeg er overbevist om at I nok skal få det til at
fungere

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Mette Jensen

Dato : 27-05-02 15:17

"Morten Skjershede" <mass@post.tele.dk> wrote

> [...]
> Nu gælder det daglidagen med at få 3 hunkatte på hver sin alder til at
> fungere sammen..men mon ikke det nok skal gå!!

Tillykke med hende! Og held og lykke med de tre damer.....

Med venlig hilsen Mette
----------------------------
Hils på vores Maine Coon´s:
http://kashmir.yaboo.dk

Fra : Kate

Dato : 27-05-02 17:13

Uh, Morten, lyder godt.
Tillykke med den nye tilføjelse til familien.

Kate

Fra : Katrine Nederby

Dato : 28-05-02 01:28

Hej Morten og Ulrich.

Tillykke med familieforøgelsen og den veloverståede rejse
I gi'r vel lige et praj, når der er billeder af hende på jeres hjemmeside

Mange hilsner, Katrine -og en særlig hilsen til lille smukke Grazilia *S*