Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reservedel til Olympus digitalkamera
Fra : Henning

Dato : 27-05-02 12:54

Hvilken forhandler vil hjemtage/sælge reservedele til Olympus?
Frontklappen til mit C900 er knækket, og en limning holder desværre
kun kort tid ad gangen (og er ikke særlig kønt - men hvor finder
jeg en ny, uden at skulle indlevere hele kameraet til reparation?
Herhjemme eller via nettet i udlandet - det er ligegyldigt

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Henning

Dato : 27-05-02 13:42

On Mon, 27 May 2002 13:54:17 +0200, Henning <newsmail@mailme.dk>
wrote:

>Hvilken forhandler vil hjemtage/sælge reservedele til Olympus?

Øv, jeg fik lige svar fra Kamerahuset. Alle Olympus digitalkameraer
sendes til Portugal, og fabriken vil ikke sælge løsdele

Nå, USA er vel svaret nu...

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Renholt Foto - Konto~

Dato : 27-05-02 14:19

Hej Henning

Det passer ikke at Olympus Danmark (værkstedet) ikke har reservedele til
digitalkamera.
Du kan sagtens købe et frontdæksel til dit kamera som reservedel - prisen er
kr. 240,- + evt. forsendelse til dig fra os (en forhandler).
Hvis Kamerahuset skriver sådan til dig, må det være fordi de ikke ved bedre,
eller ( og nok mere sandsynligt) fordi de ikke køber deres Olympus kamera
hos Olympus Danmark og derfor er nød til at få repareret i udlandet.
Håber du kan bruge svaret til noget.

MVH
Lars Møller
Renholt Foto
www.renholt.dk
www.renholtfoto.dk
post@renholt.dk

Fra : Gjøl

Dato : 27-05-02 14:28

"Renholt Foto - Kontoret" <post@renholt.dk> skrev i en meddelelse

Jeg er imponeret, det er da hjælpende hånd der vil noget.

Hygge

Fra : Henning

Dato : 27-05-02 14:29

Super Bestilingen er på vej via email!

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-05-02 14:31

Renholt Foto - Kontoret wrote:

> Det passer ikke at Olympus Danmark (værkstedet) ikke har reservedele
> til digitalkamera.

Det er hvad jeg kalder rigtig god service, og så har den pågældne bruger
ikke engang købt sit digicam hos dig....!

Jeg kunne forresten godt forestille mig, at de danske fotohandlere har
en hel del bøvl med support, service og reparation, på digicams købt via
Internettet i Tyskland, jeg håber dælme, at I tar' jer rigtig godt
betalt for ulejlighedden.....:)